۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۱۲

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه:

بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان راهگشای مشکلات کرمانشاه است

بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان راهگشای مشکلات کرمانشاه است

کرمانشاه- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش بنیان راهگشای مشکلات کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مهرتاش بعد از ظهر چهارشنبه با همراهی جمعی از مدیران از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه بازدید و با اشاره به نامگذاری سال ١۴٠١ با عنوان ''تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین'' تسریع در رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان را خاطرنشان و اظهار کرد: توجه و حمایت خاص از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند راهگشا بسیاری از مشکلات استان کرمانشاه باشد.

وی افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد نقش بسزایی در عملیاتی کردن شعار سال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه حضور جوانان نخبه، با انگیزه و فعال در شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور استان کرمانشاه را مایه غرور دانست و تصریح کرد: قول می‌دهیم حمایت‌های خاصی برای رونق فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان داشته باشیم.

در ادامه این بازدید آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از افتتاح «برج فناوری» به عنوان یکی از رویدادهای ویژه در سال گذشته یاد کرد و گفت: این برج که یکی از بزرگترین برج‌های فناوری در کشور است با مساحت ٢٠ هزار مترمربع در ١۶ طبقه احداث شده و هم اکنون پنج طبقه این برج بهره برداری شده و مابقی طبقات نیز هم امسال به بهره برداری می‌رسد و ظرفیت استقرار ۱۱۰ واحد فناور را دارد.

وی ادامه داد: تدوین برنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان کرمانشاه یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این نهاد است که با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: برنامه ریزی برای توسعه اشتغال دانش بنیان از حوزه‌های اولویت دار پارک در سال جاری است که در این زمینه ایجاد یک هزار شغل را برای امسال هدف گذاری کرده‌ایم.

کد خبر 5461055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha