۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴

زنگ هنر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید آوینی لامرد به صدا درآمد

زنگ هنر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید آوینی لامرد به صدا درآمد

لامرد - همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب، به همت بسیج هنرمندان و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی لامرد، زنگ هنر انقلاب اسلامی در هنرستان شهید آوینی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم ابراهیم حیاتی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لامرد صبح یکشنبه در مراسم به صدا درآمدن زنگ انقلاب با اشاره به شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی گفت: آنچه امروز جامعه اسلامی ما را بیمه کرده است خون مطهر شهیدانی است که با هنرنمایی خود در مقابل دشمنان، نگذاشتند ذره‌ای از این خاک و ناموس وطن در اختیار بیگانه باشد.

وی با اشاره به شهادت سرداران شهید شهرستان لامرد و بزرگداشت مقام آنان از شهید هنرمند شهرستان، شهید عبدالعلی عامری یاد کرد و با اشاره به هنر این پاسدار رشید اسلام، به روح بلند شهیدان ادای احترام کرد.

در این آئین، همچنین برادر شهید عامری به ذکر خاطراتی از دوران حضور این شهید هنرمند در دوران دفاع مقدس پرداخت که در پایان با اهدای لوح سپاسی از سوی فرمانداری و اداره آموزش و پرورش از خانواده آنان شهید والامقام قدردانی شد.

زنگ هنر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید آوینی لامرد به صدا درآمد

در پایان این مراسم که با حضور دانش آموزان هنرستان شهید آوینی لامرد همراه بود زنگ هنر انقلاب اسلامی در لامرد به صدا درآمد.

در حاشیه این مراسم محمود صفری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان لامرد در گفت وگو با مهر اظهار داشت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود که به همه ادارات و نهادها ارسال خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاهی از کتاب شهیدان هنرمند به همت کتابخانه های عمومی شهرستان نیز در این هفته برگزار می‌شود.

صفری همچنین از حضور فرماندار و معاون ایشان، رئیس اداره آموزش و پرورش، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و مسؤول فرهنگی ناحیه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر، مربیان و دانش آموزان هنرستان شهید آوینی لامرد در مراسم زنگ انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

کد خبر 5463702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha