۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۰

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبرداد؛

ورود دستگاه قضا به بحث برخورد با گرانفروشی نان

ورود دستگاه قضا به بحث برخورد با گرانفروشی نان

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دادگستری زنجان با جدیت به بحث برخورد گرانفروشی نان در استان زنجان ورود پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در مسجد امیرالمؤمنین منطقه فرودگاه زنجان و در جمع مردم اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی استان در میان مردم که از ابتدای ماه مبارک شروع شده تا پایان نیز ادامه خواهد داشت، برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات و تلاش برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مسائل آنهاست.

وی اظهار داشت: امروز اغلب دغدغه و مشکلات مردم این منطقه که با مسئولان قضایی استان در میان گذاشتند، وضعیت گرانی در جامعه، ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و همچنین موضوع تخلف نانوایان منطقه فرودگاه در پخت نان بود که موضوع پخت و فروش نان‌های خشخاشی با قیمت چند برابری به مردم که از قبل پخت کرده‌اند مشکلی بود که به گفته مردم محل همه توانایی خرید نان خشخاش ندارند و این مطالبه به حق و بجایی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در همین راستا در تماس تلفنی با مدیرکل تعزیرات استان دستور داد بازرسی و نظارت میدانی از نانوایان این منطقه انجام و گزارش این بازرسی را به وی اعلام کنند که در صورت کوتاهی بازرسان متولی صمت در امر نظارت بر نانوایان و عدم برخورد با متخلفان، دستگاه قضایی به عنوان ترک فعل با بازرسان برابر قانون برخورد خواهد کرد و این وعده را به مردم می‌دهیم که این مشکل را برطرف کنیم.

صادقی نیارکی ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و اخلال در نظم عمومی را از دیگر مشکلات این منطقه برشمرد و اظهار کرد: این دغدغه مطرح شده از سوی مردم منطقه فرودگاه مشکل اغلب مناطق زنجان است که در دیدارهای انجام شده مطرح و به نیروی انتظامی و کلانتری‌ها محل دستور داده شده که برای برخورد با مخلان نظم و امنیت مردم اقدام جدی و قاطع کند.

وی با بیان اینکه امروز در این منطقه اغلب مشکلات مردم، مسائل شخصی نبود، بلکه مسائل جامعه و شهر بود، بیان کرد: معضل دیگر این منطقه و البته سطح شهر که مردم منطقه فرودگاه زنجان نیز تاکید کردند موضوع روزه خواری در ملاء عام بود که به دادستان مرکز استان دستور برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک داده شد.

کد خبر 5469561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha