۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳

نماینده مردم اردستان در مجلس:

مبارزه با اسرائیل تا سرنگونی کامل این رژیم غاصب ادامه خواهد داشت

مبارزه با اسرائیل تا سرنگونی کامل این رژیم غاصب ادامه خواهد داشت

اردستان-نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: نهضت مقاومت در درون خودش مبارزه را نهادینه کرده است و مبارزه با اسرائیل تا سرنگونی این رژیم غاصب ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد پیش از ظهر جمعه، در سخنرانی روز جهانی قدس در اردستان اظهار داشت: امروز بعد از حدود دو سال وقفه‌ای که در اثر بیماری کرونا برای راهپیمایی پیاده در خیابان‌ها ایجاد شده بود، توانستیم همانند گذشته حضور خود را در عرصه انقلاب و میدان مبارزه با استکبار به شکل باشکوه‌تری به دنیا نشان دهیم.

وی افزود: این ابتکار امام خمینی (ره) بود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیده نامگذاری کردند تا بعد از یک ماه بندگی خدا، نفرت خود از یزدیان و شمریان زمان را اعلام کنیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا یزید و شمر زمان ما هستند، ابراز کرد: ما باید هر روز وضعیت فعلی خود و اینکه در کجای تاریخ قرار داریم را بشناسیم؛ بدانیم جبهه حق و باطل کجا قرار دارد و خود را از جبهه حق جدا نکنیم.

اندیشه انقلاب اسلامی از مبارزه با اسرائیل تفکیک پذیر نیست

طباطبایی نژاد تصریح کرد: مبارزه با صهیونیسم و اسرائیل از روز آغاز نهضت امام (‌ره) و سال ۴۲ تاکنون ادامه دارد و این گونه نیست که بتوانیم انقلاب اسلامی را از مبارزه با اسرائیل تفکیک کنیم.

وی تاکید کرد: مبارزه با اسرائیل تا سرنگونی این رژیم غاصب ادامه پیدا خواهد کرد؛ این نهضت در درون خودش مبارزه را نهادینه کرده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: طبق گفته شهید سلیمانی امروز حرم جمهوری اسلامی و مدافع حرم کسی است که به جمهوری اسلامی خدمت می‌کند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم باید جبهه حق را بشناسند و اهل حق باشند، خاطرنشان کرد: راه حق استقامت و مقاومت می‌خواهد، همانطور که در طول این دوران انقلاب، مقاومت را از سوی مؤمنان و مسلمانان داشتیم و خواهیم داشت.

دولت امروز یک دولت مردمی است

نماینده مردم اردستان در مجلس تصریح کرد: دولت امروز یک دولت مردمی است، کمی و کاستی و مشکلات هست، مانند مسائلی که در خصوص برخی قوانین در مجلس نیز وجود دارد اما همه مسائل به مرور حل خواهد شد.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: رئیس جمهور برای حل مشکلات عزم خود را جزم کرده و خود نیز گفته بود که دولت را مکلف کرده است که از بیانات رهبر انقلاب پیروی کنند؛ گفته‌های این دولت با قبل تفاوت دارد.

وی یادآور شد: دولت اقدامات خوبی را انجام داده و سعی دارد تورم را کمی مهار کنند که در مقابل نیز دشمن برای ایجاد تورم فشار می‌آورد.

نماینده اردستان گفت‌: به طور کلی در مذاکرات راه خوبی در پیش گرفته شد؛ اگرچه مذاکرات ما با کشورهای خارجی قطع نمی‌شود اما کارهای کشور نیز وابسته به مذاکرات نیست، برنامه‌ریزی‌های اقتصادی انجام می‌شود و بنا بر شعار امسال، تولید نیز بیشتر از گذشته خواهد بود.

طباطبایی نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک، تاکید کرد: با همراهی فرماندار شهرستان، مسائل و مشکلات را در قالب نامه‌ای به هیئت دولت ارجاع دادیم که رفع آنها در دستور کار دولت قرار می‌گیرد.

وی گفت: سفرهای رئیس جمهور به مناطق مختلف با برکت بوده و امیدواریم برای استان اصفهان و شهرستان اردستان نیز مؤثر باشد و مسائل شهرستان رفع شود.

کد خبر 5478673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha