۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳

افتتاح و بهره داری از پارکینگ عمومی شهری در چالوس

افتتاح و بهره داری از پارکینگ عمومی شهری در چالوس

چالوس- پارکینگ عمومی مرکز شهر چالوس با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی قاسمی فرماندار چالوس در مراسم افتتاح پارکینگ مرکز شهر در خیابان امام (ره) ضمن بیان اینکه با بهره برداری از این پارکینگ بخشی از مشکلات در این زمینه مرتفع خواهد شد گفت: با توجه به اهمیت تأمین فضای پارک خودرو و تأمین رفاه شهروندان و همچنین جلوگیری از ترافیک در این محدوده این پارکینگ احداث شد.

قاسمی به دیگر ملزومات در شهر چالوس اشاره کرد و افزود: ایجاد پارک، فضای سبز و حتی پارک‌ها در محله از نیازهای شهر چالوس است و حتی کوچک‌ترین زمین بلااستفاده و رها شده در سطح شهر را در حوزه فضای سبز کار کنید.

این مقام مسئول به آسفالت و زیر سازی سطح و محلات شهر چالوس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به دغدغه و پیشنهاد رئیس و اعضای شورای شهر نسبت به آسفالت، مجوزهای لازم در این زمینه با مبالغ بالاتر در سال جاری صادر شده است.

قاسمی در پایان ضمن تشکر از مدیریت شهری بیان داشت: با همدلی و همراهی مدیریت شهری و حمایت فرمانداری بسیاری از مشکلات شهر مرتفع خواهد شد.

افزایش ۲ هزار ۵۰۰ متر سرانه پارکینگ در شهر چالوس طی دو هفته آینده

مسعود یعقوبی شهردار چالوس نیز در ادامه این آئین اظهار داشت: به دستور اکید فرماندار مبنی بر رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار این پارکینگ به متراژ ۱۵۰۰ متر امروز دوشنبه دوم خرداد به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پارکینگ جهت رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار در دستور کار قرار گرفته بود بیان داشت: هزار ۵۰۰ متر پارکینگ سرانه پارکینگ شهر افزایش پیدا کرد.

شهردار چالوس ضمن بیان اینکه مردم می‌توانند در راستای استفاده بهینه و امنیت برای بازار شهر از این مکان استفاده کنند افزود: هزار متر از این ملک قبلاً تملک شده بود و حدود ۵۰۰ متر ورودی طبق تفاهم نامه اجاره ۲ ساله در اختیار شهرداری قرار گرفت.

وی به افزایش ۲ هزار ۵۰۰ متر پارکینگ طی دو هفته دیگر اشاره کرد و افزود: در ضلع دیگر این مجموعه تملکی در امتداد منطقه انتظامی صورت گرفت و در حال احداث پل می‌باشد تا آن مکان هم برای بهره برداری در حال آماده سازی می‌باشد.

یعقوبی به دیگر مشکلات شهر اشاره کرد و بیان داشت: طبق تأکیدات فرماندار شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل تعداد ۶ چشمه سرویس بهداشتی در این مکان کلنگ زنی و به زودی احداث می‌شود.

کد خبر 5497471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha