۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۱

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان:

۱۴۰۰ تشکیل دینی و مذهبی آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند

۱۴۰۰ تشکیل دینی و مذهبی آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از هزار و ۴۰۰ تشکل دینی و مذهبی برای تقویت گفتمان دینی در سطح مدارس استان آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین برومند رازیانی روز دوشنبه در گرد همایی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد که تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را در اختیار کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش قرار دهد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از هزار و ۴۰۰ تشکل دینی و مذهبی و مؤسسه قرآنی زیر نظر تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت دارند و این ظرفیت بزرگ فرهنگی می‌تواند به تقویت فعالیت‌های کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه کمک کند.

حجت الاسلام و المسلمین رازیانی عنوان کرد: در بحث آموزش‌های تخصصی برای معلمان استان نیز دوره‌ها و اردوهای متعددی در سطح استان و در شهرهای مشهد و قم برگزار شده و فرهنگیان استان نیز استقبال خوبی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی تأکید کرد: از مسئولان وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود طرح مدارس امین را با عنوان کانون مراکز تربیت تقویت کنند.

وی از راه اندازی هیأت‌های مذهبی دانش آموزان در سطح استان خبر داد و گفت: در هر شهرستانی که امکانات لازم وجود داشته باشد این هیأت‌ها تشکیل و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کد خبر 5497617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha