۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

تشریح برنامه‌های پلیس فرودگاه‌ها برای اعزام زائران حج

تشریح  برنامه‌های پلیس فرودگاه‌ها برای اعزام زائران حج

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۱ و اعتاب مقدسه گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به نزدیک شدن به عملیات حج تمتع، سرهنگ محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ عقیلی به اقدامات و برنامه‌های پلیس فرودگاه‌های کشور برای اعزام زائران در حج پیش رو از ایستگاههای پروازی به سرزمین وحی و همچنین عتبات عالیات و سوریه اشاره کرد و بر لزوم اطلاع رسانی، آگاه سازی و فرهنگ سازی برای تسهیل در فرآیند زائران کاروان‌های زیارتی تاکید کرد.

سرهنگ عقیلی همچنین اقدامات بخش‌های مختلف را برای تسهیل در روند اعزام و بازگشت زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۱ تشریح کرد.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعطیلی دو ساله حج به دلیل شیوع کرونا، با پیش بینی امکانات لازم زمینه تسهیل اعزام زائران فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به ارتباط پلیس فرودگاه با زائران سفرهای زیارتی، خواستار حفظ حرمت و کرامت زائران بیت الله الحرام شد و گفت: هم افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فعال در ایستگاههای پروازی در انجام مأموریت‌های محوله و مبارزه هوشمندانه می‌تواند به افزایش رضایتمندی در میان زائران و مسافران سفرهای خارجی منجر شود.

کد خبر 5498364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha