۸ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۳۷

استاندار قم:

کم کاری مسئولان در حل مشکلات سرمایه گذاری استان قم پذیرفتنی نیست

کم کاری مسئولان در حل مشکلات سرمایه گذاری استان قم پذیرفتنی نیست

قم- استاندار قم گفت: کم کاری مسئولان استانی در راستای واگذاری تسهیلات به بخش تولید و اشتغال و همچنین تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری در استان قم پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه تأمین حقابه های محیط زیستی در استان قم ضرورت دارد اظهار داشت: در سال‌های اخیر سهم استان قم در این زمیkه همواره روند کاهشی داشته است.

شاهچراغی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روزهایی که قم هوای ناسالم داشته در مقایسه با مدت مشابه افزایش یافته و در این زمینه لازم است تا کانون‌های داخلی تولید گرد و غبار مدیریت شده و شرایط آن بهبود پیدا کند هر چند که منشأ خارجی نیز در این زمینه تأثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کم کاری مسئولان استانی در راستای واگذاری تسهیلات به بخش تولید و اشتغال و همچنین تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری پذیرفتنی نیست.

استاندار قم با اشاره به تقاضای واگذاری زمین در شهرک صنعتی الغدیر گفت: طرح تأمین ۳۵ مگاوات برق این شهرک با سرمایه گذاری هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال می‌بایست بر اساس برنامه زمانبندی دنبال شود تا نیاز سرمایه گذاران در این شهرک تأمین شود.

شاهچراغی افزود: جذب و پرداخت کامل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه اهمیت دارد و هیچ سرمایه گذار و متقاضی دارای شرایط نباید از دریافت این تسهیلات محروم شود.

کد خبر 5501579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha