۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

عشایر خوزستان مرزداران ایران در طول سالیان سال هستند

عشایر خوزستان مرزداران ایران در طول سالیان سال هستند

آبادان- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، عشایر این مناطق را مرزداران ایران در طول سالیان سال دانست و گفت: این اقوام نیز امروزه مرز داران ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه نشست بزرگان و معتمدان آبادان و اروند کنار در جمع خبرنگاران بیان کرد: وحدت و همدلی یکی از موضوعات مهم در میان اقوام مختلف کشور، استان خوزستان و به ویژه عزیزان عرب و شیوخ و سادات معظم است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه عشایر این مناطق را مرزداران ایران در طول سالیان سال دانست و افزود: ما قدردان این مردان هستیم که و این اقوام نیز امروزه مرز داران ایران هستند.

وی همچنین آبادان و خرمشهر را از مناطق مرزی و بسیار حساس کشور برشمرد و گفت: حراست بخشی از این مناطق مرزی بخشی بر عهده عشایر عرب است و به همین دلیل نقش عشایر و طوایف ما بسیار مهم و کلیدی است؛ البته نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای انتظامی و در کنار عشایر و مردم از مرزها همواره دفاع می‌کنند.

سردار شاهوارپور با اشاره به تکریم مسئولان و خدمتگزاران حادثه متروپل آبادان از سوی شیوخ آبادان و خرمشهر و اروندکنار، تاکید کرد: این حادثه همه ما را عزادار کرد چون تعدادی از هموطنان ما در این حادثه جان خود را از دست دادند و عده‌ای دیگر نیز مصدوم شدند.

کد خبر 5516094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha