۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷

۷ راز مگو برای خرید دزدگیر اماکن

۷ راز مگو برای خرید دزدگیر اماکن

سنسورهای دزدگیر انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها هم کارایی خاص خودشان را دارند؛ در ادامه به چهار مورد از اصلی ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دزدگیر اماکن در واقع یکی سیستم حفاظتی و امنیتی است که قابل استفاده در منازل، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، ویلاها و … است. وظیفه اصلی آن هم تشخیص ورود افراد غیر مجاز به داخل منازل یا مغازه‌ها است. یکی از نکات مهمی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربرد ندارد و باید در هنگام خرید دزدگیر، سنسورهای آن هم خریداری شود تا بهره وری کامل را از آن ببرید. هشدار سازی این دزدگیرها از طریق صدای بلند آژیر است. البته که در بعضی مدل‌ها این هشدار از طریق تماس یا پیامک نیز اطلاع رسانی می‌دهد. توصیه می‌شود افرادی که از خانه و یا ویلای خود دور هستند و یا فاصله زمانی زیادی تا خانه و یا ویلای خود دارند از دزدگیر اماکن سیمکارتی استفده کنند تا علاوه بر اطلاع رسانی با صدای آژیر، با شما تماس گرفته شود یا از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود.

سنسورهای دزدگیر انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها کارایی خاص خود را دارند و در ادامه می‌خواهیم در مورد چهار مورد از اصلی ترین آنها صحبت کنیم که شامل موارد زیر می‌شود:

سنسور حرکتی

سنسور شکستن پنجره

پدال دزدگیر

سنسور مه ساز

سنسور حرکتی

حتماً در فیلم‌های اکشن بارها دیده اید زمانی که سارقان وارد خانه کسی می‌شوند صدای آژیر خانه به صدا در می‌آید و آنها را به دردسر می‌اندازد با اینکه آنها حتی به جایی هم دست نزده اند. بله همانطور که متوجه شده اید آنها اسیر سنسور حرکتی شده اند و این سنسور آنها را به دام انداخته است. وظیفه این سنسور تشخیص حرکت‌های غیر مجاز در هنگام روشن بودن است. در این هنگام سنسور حرکتی با کوچک‌ترین حرکت هر موجود زنده‌ای فعال می‌شود و به دزدگیر خانه اطلاع می‌دهد و همینطور به حرکت بی نهایت حساس است.

از این سنسور هم در محیط‌های داخلی و هم در محیط‌های خارجی خانه می‌توان استفاده کرد.

۷ راز مگو برای خرید دزدگیر اماکن

سنسور شکستن پنجره

این سنسورها به صداهای تولید شده بسیار حساس هستند و در هنگام شکستن شیشه سریع واکنش نشان خواهند داد. سنسورهای شکستن شیشه بسیار مفید هستند و اغلب سارقان توقع وجود این سنسورها را در منازل یا ساختمان‌ها ندارند و بنابراین هم می‌توانید آنها را به دام بیندازید هم اینکه از خانه خود محافظت کنید. این سنسورها دارای یک میکروفن، ریز پردازنده و همچنین مبدل هستند که بر اساس سیگنال‌های صوتی ایجاد شده برنامه نویسی شده اند. شما با استفاده از سنسور شکستن شیشه می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید زیرا با بستن یک سنسور شکستن شیشه در فضا می‌توانید در صورت شکستن شیشه سریعاً تشخیص دهید و متوجه شکستن بشوید. مورد دیگر قیمت این سنسور است که براساس نوع آن متفاوت است. همچنین بهتر است بدانید درب اتوماتیک شیشه ای‌ هم می‌توان به سنسورهای گوناگونی مجهز کرد تا در صورت باز شدن و یا ورود و خروج افراد متوجه آن شوید.

۷ راز مگو برای خرید دزدگیر اماکن

پدال دزدگیر

پدال دزدگیرها یا همان سنسورهای دستی را می‌توان در دسته متفاوت‌ترین سنسورها دانست. زیرا این سنسورها برای هنگامی که شما در محل خانه و یا مغازه خود هستید کاربرد دارد. در این مواقع بقیه حسگرها خاموش هستند و در صورت لزوم شما می‌توانید با فشار دادن آن آژیر را به صدا در بیاورید. اصلی ترین مکان‌های که مورد استفاده قرار می‌گیرند طلافروشی‌ها و بانک‌ها است که در صورت خطر و سرقت برای حفظ مال و جان خود می‌توانند از آن استفاده کنند. طرز کار به این شکل است که وقتی شما مورد سرقت و یا خشونت قرار بگیرید با فشردن این پدال آژیر به صدا در خواهد آمد و سیستم امنیتی شما با شماره‌های که از قبل در آن ذخیره کرده اید تماس می‌گیرد.

سنسور مه ساز

این سنسور برخلاف بقیه سنسورها به شما هشدار نخواهد داد و برعکس آن کار را برای سارق سخت‌تر خواهد کرد. به این صورت که وقتی سارق وارد خانه و یا فروشگاه شما شده باشد بقیه سنسورهای که برای اطلاع رسانی به شما بوده اند به شما و پلیس اطلاع داده اند که شخصی وارد خانه شما شده است. در ادامه هنگامی که شما و پلیس در راه خانه هستید سنسور مه ساز با ساختن مه خانه را پر از مه کرده و دید سارق را کم می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5625516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha