۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱

نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

ضرورت جهاد تبیین برای ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر

 ضرورت جهاد تبیین برای ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید کارهای فرهنگی صورت گیرد و جهاد تبیین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در همایش ملی دبیران، معاونان و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در ساری با اظهار این که انسان جانشین خداوند روی زمین است، گفت: باید فساد را به صلاح و حفظ حقوق و حرمت‌ها تبدیل کرد.

وی احیای فریضه فراموش شده امر به معروف ونهی از منکر را واجب دانست و گفت: اکنون معروف و منکرها در حال تحریف شدن و جای آنها در حال تغییر است و باید در کنار ستاد احیای امر به معروف به نهی از منکر برای تبیین معروف و منکر کارهای فرهنگی صورت گیرد.

وی با اظهار این که هیچ فریضه به پای امر به معروف و نهی از منکر نمی‌رسد خواستار تبیین آن با زبان روز و نسل امروز شد و گفت: باید این فریضه چهره به چهره تبیین و ترویج شود و از زبان توصیه و تشویق برای ترویج آن استفاده کنیم.

امام جمعه ساری باتاکید براین که چرایی حوادث و مسائل اخیر باید از منظرهای متفاوت بررسی و تحلیل شود، گفت: راهکارهای رفع آسیب و قصورها باید به صورت کارشناسی تبیین و بررسی شود.

این همایش ملی دو روزه است.

کد خبر 5634183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha