۶ آذر ۱۴۰۱، ۸:۱۹

سفیر قرقیزستان در ایران:

ارتباطات خوبی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه‌گذاری می شود

ارتباطات خوبی بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه‌گذاری می شود

بیرجند- سفیر قرقیزستان در ایران گفت: امیدوارم با افزایش تعاملات، شرکای تجاری خوبی را از دو کشور پیدا کنیم و ارتباطات خوبی را بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تورداکن سی دیکف‌ شنبه شب در حاشیه نشست با استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در بیرجند و خراسان جنوبی روز پرثمری را گذارندم، افزود: امیدوارم با افزایش تعاملات، شرکای تجاری خوبی را از دو کشور پیدا کنیم و تلاش خواهیم کرد که ارتباطات خوبی را بین خراسان جنوبی و قرقیزستان پایه گذاری کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از واحدهای صنعتی و کارخانجات استان و فرصت‌های سرمایه گذاری خوب خراسان جنوبی افزود: نشست خیلی خوبی با نمایندگان بخش خصوصی و دولتی استان در راستای معرفی ظرفیت‌های قرقیزستان و خراسان جنوبی داشتیم.

سفیر قرقیزستان در ایران به ملاقات خود با استاندار خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست پیشنهادت خوبی برای ایجاد تعاملات بین دو طرف ارائه شد و با تحقق این پیشنهادها می‌توانیم همکاری خیلی خوبی را در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و ترانزیت پایه گذاری کنیم.

وی دیدار با استاندار خراسان جنوبی را ملاقاتی سودمند و همچنین فرصتی ویژه دانست و بیان داشت: با حضور در خراسان فرصت سرمایه گذاری خوبی را پیدا کردیم.

کد خبر 5640895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha