۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

امام جمعه بوشهر:

مقاومت رسانه‌ای سخت در مقابل تهاجم استکبار عملیاتی شود

مقاومت رسانه‌ای سخت در مقابل تهاجم استکبار عملیاتی شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: مقاومت رسانه‌ای سخت در مقابل تهاجم رسانه‌ای دنیای استکبار باید عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج را یک گفتمان و فرهنگ دارای منظومه فکری توصیف کردند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب بیان کرد: بسیج در روزهای سخت و بزرگ امتحان خود را به خوبی پس داده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمات‌دهی بسیج به اقشار مختلف اضافه کرد: بسیج حضوری به موقع و گسترده در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پزشکی، اجتماعی و عمرانی در نقاط محروم کشور داشته است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تفکر بسیجی در رفع مشکلات تأثیرگذار است، تصریح کرد: همه افرادی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی دارند، بسیجی هستند

وی با گرامیداشت روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: جهان آینده جهان دریاها است و هر نظامی که بتواند در عرصه دریایی مدیریت کند، قدرت آینده جهان را در دست خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن گرامیداشت روز دانشجو ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات دانشجویان تلاش بیشتری شود و امکانات آموزشی مناسب برای آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم تأمین شرایط لازم برای پیشرفت و توانمندسازی دانشجویان افزود: باید ضمن توجه ویژه به خواسته‌های منطقی دانشجویان، شرایط ازدواج آسان آنها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: در مقابل تهاجم رسانه‌ای دنیای استکبار باید با بصیرت و روشنگری، مقاومت رسانه‌ای سخت را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه هر فرد باید به عنوان یک مجاهد در جهاد تبیین انجام دهد اظهار داشت: روشنگری و بصیرت‌افزایی در شرایط کنونی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده‌اند افزود: ایران هیچگاه زیر بار زور نمی‌رود و آمریکایی‌ها این موضوع را برنمی‌تابند.

کد خبر 5645056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha