۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳

مدیر کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با مهر؛

۱٠٠ کیلومتر راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد آسفالت شد

۱٠٠ کیلومتر راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد آسفالت شد

یاسوج_ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسفالت ۱٠٠ کیلومتر راه روستایی استان در مدت ۹ ماه محقق شد.

عابد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ۴ هزار و ۴٠٠ کیلومتر راه روستایی در استان داریم که ۲۳٠٠ کیلومتر راه روستایی شامل ۵۲ درصد آن آسفالت شده و ۴۸ درصد راه روستایی استان خاکی است.

محمدی با بیان اینکه مشکلات راه روستایی مربوط به دیروز و امروز نیست، اظهار کرد: برنامه ریزی برای رفع عقب افتادگی در راه‌های روستایی انجام شده و در تمام نقاط استان پروژه‌هایی تعریف شده است.

وی از برخورداری راه آسفالته در روستاهای بالای ۲٠ خانوار تا پایان دولت خبر داد و ابراز داشت: ۵٠٠ کیلومتر راه روستایی خاکی در مناطق بالای ۲٠ خانوار استان داریم.

محمدی از تحقق توسعه بی سابقه آسفالت راه روستایی استان در سطح کشور خبر داد و ابراز کرد: ۱٠٠ کیلومتر راه روستایی استان را در ۹ ماه گذشته آسفالت کردیم.

مدیرکل راهداری استان با اشاره به عدم ابلاغ اعتبارات سال جاری، گفت: با استفاده از ظرفیت اعتباری سال گذشته، جذب بسیار مناسبی محقق و دهها پروژه راه روستایی اجرایی شد.

محمدی تصریح کرد: اجازه برگشت یک ریال از اعتبارات سال ۱۴٠٠ را ندادیم.

محمدی خاطرنشان کرد: در محورهای مختلف عملیات آسفالت محقق شده و رشد مناسبی شکل گرفته است.

کد خبر 5653441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Majid IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      ازاین مقدار ۵کیلومتر متعلق به روستای دوک بود که ۵۰۰مترش را انجام دادید وبقیش را رها کردید از سال ۸۲ تا الان نتونستید ۵کیلومتر را اسفالت کنید #برکات انقلاب اسلامی #دزدی
    • شهروند RO ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      جناب استاندار چون‌ از عهده‌ آسفالت خيابان هاي مرکز استان برنمی‌آمد مجبور بوده‌ که‌ اعتباري جفت و جور کند تا از طريق اداره‌ راهداری حداقل‌ یک کوچه‌ روستایی را آسفالت کند بريد از اول ورودي شهر ياسوج از سمت‌ بنسنجان کوچه‌ ها و معابر را ببينيد تا منطقه‌ درجه‌ یک شهر مثلآ باهنرها آدم خجالت می‌کشد
    • قاسم راهش IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      روستای بنستان نصف جادهانه آسفالت نکردن رفتن قول دادن که بیاین مابقی آسفالت کنن هنوز هم نبودم فقط بلدن دروغ بگن و یا نصف کار ه کار کنم برون858
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      آسفالتی که نام آن را به همراه دارد و شکل ظاهر آن را نشان می دهد ، از چه کیفیتی برخوردار است ؟
    • Ab IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      روستای فتح از توابع باشت را دریابید جاده روستایی و باغات خراب و مردمش در رنج و سختی