۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

سیستان و بلوچستان میزان ۱۲ شهید گمنام خواهد شد

سیستان و بلوچستان میزان ۱۲ شهید گمنام خواهد شد

زاهدان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس، ششم دیماه، بر دستان مردم شهید پرور استان تشییع و در محل‌های تعیین شده خاکسپاری خواهند شد.

سردار سرتیپ‌دوم غلام نبی کوهکن در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام جدید، افزود: ۱۲ شهید گمنام در سوم دی ماه سال جاری ساعت ۸ صبح همزمان در فرودگاه زاهدان، زابل و ایرانشهر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ۵ شهید گمنام به شهرستان زاهدان، ۵ شهید گمنام به شهرستان زابل و ۲ شهید گمنام به شهرستان ایرانشهر اختصاص داده شده‌اند.

کوهکن گفت: یک شهید در استانداری سیستان و بلوچستان، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان رسالت، یک شهید در هوانیروز زاهدان، یک شهید در شهرستان فنوج، یک شهید در شهرستان زابل، یک شهید در شهر رامشار، یک شهید در کوی پلیس زاهدان، یک شهید در شهرستان نیکشهر روستای دسک، یک شهید در تیپ حضرت علی اکبر زابل، یک شهید در مسجد بقعه ابوالفضل شهرستان زابل و یک شهید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس زاهدان آرام خواهند گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این استان در حال حاضر میزبان پیکر ۱۳۳ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۵۷ نقطه از خاک استان آرام گرفته است.

کد خبر 5661431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha