۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد؛

برخورد قاطع با مصادیق ترک فعل دستگاه‌های متولی حوزه آرد و نان

برخورد قاطع با مصادیق ترک فعل دستگاه‌های متولی حوزه آرد و نان

بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در برخورد با ترک فعل مدیران متخلف حوزه آرد و نان هیچگونه اغماض و مماشات در کار نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر دو شنبه در نشست شورای قضائی خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت شفافیت حوزه ارد و نان، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در کنار وجود ضعف‌های نظارتی یکی دیگر از مهمترین عواملی که باعث ناکارآمدی برنامه‌های بازدارنده در مسیر توزیع خارج از شبکه آرد و نان می‌شود عمدتاً از عدم شفافیت و وجود ابهام ناشی می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی صیانت از حقوق عامه را از جمله رسالت‌های ذاتی و قانونی دستگاه قضائی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضائی بر خلاف دیگر نهادها و سازمان‌های اجرایی هم به لحاظ ساختاری و هم از حیث تشکیلاتی به حدی توان دارد که بتواند با جدیت با مصادیق ترک فعل مدیران متخلف برخورد کند.

وی افزود: طبعاً در این خصوص هیچ گونه اغماض و مماشات در کار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت وضعیت آرد و نان آنچه به دستگاه قضائی مربوط می‌شود این است که دستگاه‌های ذی ربط را در ایفای وظایف و عمل به تعهدات و تکالیف قانونی خود ملزم می‌سازد.

براتی زاده گفت: اجازه نمی‌دهیم این روند نادرست که باعث عدم دسترسی بهتر و سریع مردم به نان باکیفیت و بدون معطلی در صف نانوایی‌ها می‌شود کماکان ادامه یابد.

کد خبر 5677866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha