۲۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱

فرماندار شهرستان زیرکوه خبر داد؛ 

برگزاری همایش زنان مرزنشین در شهرستان زیرکوه

برگزاری همایش زنان مرزنشین در شهرستان زیرکوه

بیرجند_ فرماندار شهرستان سربیشه گفت: همایش زنان مرزنشین برای قدر دانی از زحمات زنان مرزنشین روستایی و عشایری در شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود.

محمد رضا غیرتی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام زن فرصت بسیار خوبی برای تجلیل از زحمات و تلاش‌های همه بانوان ایرانی و زنان مرزنشین روستایی و عشایری است.

وی با بیان این که زنان مرزنشین روستایی و عشایری با حضور در کنار مردها در مرزها به حفظ امنیت ایران کمک فراوانی می‌کنند، افزود: آنها با فعالیت در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنایع دستی و … به اقتصاد کشور کمک می‌کنند.

به گفته وی همایش زنان مرزنشین با هدف پاسداشت مقام زن به خصوص بانوان مرزنشین روستایی و عشایری روز یکشنبه ۲۵ دی ماه در سالن ورزشی این شهرستان برگزار می‌شود.

غیرتی با اشاره به این که برای حضور در این مراسم از اسدزاده مدیرکل دفتر امور بانوان و نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی دعوت شده است، تصریح کرد: توانمندی‌ها و تولیدات بانوان مرزنشین در قالب نمایشگاهی همزمان با برگزاری این همایش به نمایش گذاشته می‌شود.

فرماندار زیرکوه ادامه داد: در این همایش که از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی خراسان جنوبی است از بانوان توانمند و فعال و هنرمندی که در زمینه‌های صنایع دستی، تولیدات دامی و کشاورزی فعالیت دارند نیز تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5681124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha