۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

در کارگروه اشتغال پلدختر مطرح شد؛

انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر

انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر

پلدختر- فرماندار پلدختر با انتقاد از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در این شهرستان، گفت: مردم در پلدختر به دنبال تسهیلات برای ایجاد شغل برای خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خادم امروز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان پلدختر، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی که مقرر شد مصوبات با بودجه اتخاذ شود بند مربوط به اشتغالزایی، نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر صفر قید شده که این امر واقعیت ندارد.

وی، افزود: حقیقت امر این است که نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر بالا است و باید دید چرا این نرخ برای پلدختر در مصوبات بودجه صفر قید شده است.

فرماندار پلدختر، گفت: در این زمینه با استاندار لرستان و مسئولان مربوطه استانی رایزنی و صحبت شده که این نرخ یعنی صفر بودن نرخ بیکاری در پلدختر روی تمام مسائل در حوزه‌های مختلف از جمله توازن بودجه تأثیرگذار است و باید اصلاح شود.

خادم، افزود: بنابر این مدیران می‌توانند در حیطه وظایف خود اقدام‌هایی انجام دهند و به گونه‌ای عمل کنند که این گونه مشکلات ایجاد نشود و برای رفع این مشکل و تصحیح صفر بودن نرخ بیکاری پلدختر رایزنی‌ها همچنان ادامه خواهند داشت.

وی، یادآورشد: در حالی نرخ بیکاری پلدختر صفر قید شده که بیکاری بیشتر از هر معضل و مشکل دیگری مردم این شهرستان را آزار می‌دهد و همه افراد برای ایجاد اشتغال دنبال تسهیلات هستند.

فرماندار پلدختر، افزود: تسهیلات اشتغالزایی و خوداشتغالی نیز باید برابر قانون و در چارچوب آئین نامه و مقررات توزیع و با نظارت در جای خود و درست استفاده شود تا در کاهش بیکاری در شهرستان تأثیرگذار و در راستای ارتقای معیشت و وضعیت مالی خانواده‌ها باشد.

خادم، گفت: اشتغال جوانان امر مهمی است که مسئولان امر باید به آن توجه ویژه داشته باشند در غیر این صورت، معضلات بیکاری در تداوم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار است.

وی به به کارگیری فرزندان ایثارگر در ادارات اشاره کرد و افزود: علاوه بر آنچه قانون حق و حقوقی برای ایثارگران و خانواده شهدا تعیین کرده همه ما نسبت به آنها و رسیدگی به خانواده ایثارگران تعهد اخلاقی داریم.

فرماندار پلدختر، یادآورشد: خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان حق بزرگی به گردن همه ما دارند و موظف به توجه به این امر مهم هستیم.

خادم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا در صدد ضربه زدن و تضعیف نظام و جلوگیری از پیشرفت ملت و کشور ما هستند و برنامه ریزی زیادی در این زمینه تدارک دیدند، فتنه‌ها به پا کردند، اما به یاری خداوند و با حضورمردم نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

وی، گفت: این گونه تسلط بر دشمن و این پیروزی‌ها و ثمربخش نبودن نقشه‌های دشمنان همه به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی خانواده آنها است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و کشور سینه سپر کردند و در این راه به مقام شهادت، ایثارگری، جانبازی و آزادی نائل آمدند.

کد خبر 5688037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha