۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸

در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد؛

تلاش جهاد کشاورزی برای استمرار توزیع گوشت منجمد قرمز در استان

 تلاش جهاد کشاورزی برای استمرار توزیع گوشت منجمد قرمز در استان

شهرکرد_رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش مجموعه جهاد کشاورزی این است که توزیع گوشت منجمد در هفته‌های آتی در سطح استان ادامه داشته باشد.

حسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تولید گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری، بیش از نیاز مصرف است و در خصوص تأمین این محصول مشکلی در سطح استان وجود ندارد.

وی افزود: البته چالش‌های موجود در کلان شهرها بر قیمت گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری تأثیر گذاشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای کنترل قیمت گوشت قرمز در استان دو راهکار در دستور کار قرار گرفت که شامل تأمین نهاده‌های ارزان‌قیمت برای دامداران و توزیع گوشت قرمز منجمد است.

برزگر عنوان کرد: گوشت قرمز منجمد به‌جهت تنظیم بازار در ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری و در ۱۱ نقطه در شهر شهرکرد توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری این است که توزیع گوشت منجمد در هفته‌های آتی در سطح استان ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: گوشت گرم به قیمت توافقی در بازار موجود است اما به قیمت دولتی گوشت گرم توزیع نمی‌شود، در حال حاضر با هدف تنظیم بازار تنها گوشت منجمد با قیمت دولتی توزیع می‌شود.

برزگر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با هدف کمک به دامداران چهارمحال و بختیاری و کاهش قیمت تمام شده محصولات آن‌ها ۲ هزار تن نهاده با قیمت پایین تأمین شده و ۷ هزار تن دیگر تا عید تأمین و در بین دامداری‌های استان توزیع می‌شود.

کد خبر 5690921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha