۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹

مدیر کمیته امداد گلستان خبرداد؛

افتتاح ۴۲۹ پروژه اشتغالزایی کمیته امداد گلستان در دهه فجر

افتتاح ۴۲۹ پروژه اشتغالزایی کمیته امداد گلستان در دهه فجر

گرگان- رئیس کمیته امداد گلستان گفت: در ایام الله دهه فجر ۴۲۹ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر عیسی بابایی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۴۲۹ پروژه اشتغالزایی در حوزه خدمات، صنایع دستی و تولیدی با اعتبار بالغ در ۳۴ میلیارد تومان ویژه مددجویان کمیته امداد گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید که انتظار است بیش از ۶۵۰ فرصت شغلی مستقیم و پایدار در گلستان ایجاد شود.

رئیس کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر گلستان افزود: در ایام الله دهه فجر ۱۴۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به مددجویان واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش بانوان فرهیخته فرهنگی و فعالان حوزه‌های اجتماعی تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت و تجلیل از ۱۳۰ بانوی برجسته گلستان برگزار خواهد شد.

بابایی بیان کرد: بر اساس برنامه مقرر است دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان مشمول نهادهای حمایتی استان اهدا شود که اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای این بخش پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود در ایام الله دهه فجر تعداد ۳۰۰ نفر از دانش آموزانی یتیم و بدسرپرست گلستان با هزینه کمیته امداد به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

بابایی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی مقرر است چهار هزار لوازم ضروری خانگی به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شود که اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح حدود ۱۵ میلیارد تومان است.

وی از نیم بها شدن خدمات مراکز شنوایی و بینایی وابسته بهزیستی در دهه فجر در گلستان خبر داد.

کد خبر 5691683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha