۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۰

براساس داده های ثبت شده در سامانه رصد؛

ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به ۳۶ هزار نفر رسید

ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به ۳۶ هزار نفر رسید

زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس داده‌های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال برای ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر در این استان شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد آرامش پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان؛ افزود: اطلاعات ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر به عنوان شاغل جدید از سوی دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده که سهم کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد برکت و صنعت، معدن و تجارت در آمار اعلامی بیشتر است.

وی افزود: تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان برای سال جاری، ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر است که در قیاس با ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر، رشد ۱۲۹ درصدی اشتغالزایی در استان را نشان می‌دهد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال ادامه داد: چهار شرکت و مرکز کارآفرینی طرف قرارداد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرایند صحت سنجی و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارند و این فرایند طی سه مرحله پیامکی، تماس تلفنی و نظارت میدانی انجام می‌شود.

آرامش گفت: همچنین در ۱۱ ماهه سال جاری، ۸۳۱ طرح مشاغل خانگی در استان تسهیلات دریافت کردند که یک هزار و ۲۱۳ نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

کد خبر 5708660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      باسلام بنده با پنچ فرزند تحت پوشش بهزیستی هستم اجاره نشین ودوپسر محصل دیپلم وبیکار یه تیکه زمین به ما دادند برادرمون کمک کرد تمام مراحل سندرا سال 1400طی کردم تابه املاک شهرداری رسید بعد یک سال و چند ماه هیچ کس جواب نمیدهد پایه دو رانندکی رو هم دارم ولی هرکجا رفتم متاسفانه کاری برای ما نبود15سال کارگ
    • AE ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      خوبه همه ملت سرکارن دیگه بیکاری. وجودنداره دسمریزاد%