۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران:

۱۴۰۰ طرح اقتصادی در روستاهای مازندران اجرا شد

 ۱۴۰۰ طرح اقتصادی در روستاهای مازندران اجرا شد

ساری- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران از آغاز هزار و ۴۰۰ طرح اقتصادی و اشتغال آفرین در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار هر، علی اصغر احمدی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست توانمندسازی روستاهای مازندران، با بیان اینکه بر اساس دستور استاندار، طرح توانمند سازی ۵۰۰ روستای استان در مازندران آغاز شده است، اظهار ورد: هزار روستای دارای توانمندی به دبیرخانه توانمند سازی روستاهای مازندران معرفی شدن که ۵۰۰ روستا شناسایی و توسط سازمان برنامه و بودجه به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

وی طرح برای اجرا در روستاهای جامع هدف را در بخش تولیدی و اقتصادی اعلام و تصریح کرد: برای تحقق این طرح ۷ کمیته کشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی، کمیته، کمیته گردشگری، کمیته ساماندهی مناطق محروم، کمیته زیربنایی، کمیته زنجیره تأمین فروش، کمیته ارزیابی و پایش شکل گرفت.

وی از عضویت دستگاه‌های دارای اعتبار در دبیرخانه این طرح خبر داد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی نقش مهمی در اجرای این طرح دارند

رئیس دبیرخانه طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستا مازندران با اشاره به اینکه برخی از روستاهای استان توسط بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که تسهیلات روستایی پرداخت می‌کنند از این کانال ادامه کار خواهند داد، یادآورشد: اجرای طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستای مازندران بیانگر عدم اجرای طرح در دیگر روستاهای نیست و بلکه طرح‌ها در این روستاها هدفمند از اجرا، تولید تا عرضه کالا و خدمات نهایی پشتیبانی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ طرح در روستاهای مازندران شناسایی شده است و از این ماه پشتیبانی طرح‌ها آغاز گردید، خاطرنشان کرد: بسته به نوع طرح تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف نخواهد داشت و لازمه آن اجرای طرح و اشتغالزایی است‌.

کد خبر 5715390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha