۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۳۰

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

کلینیک های مشاوره کمیته امداد در همه استان ها راه اندازی می شود

 کلینیک های مشاوره کمیته امداد در همه استان ها راه اندازی می شود

ایلام-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کلینیک های مشاوره کمیته امداد در همه استان ها راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه کلینیک مشاوره رز در ایلام اظهار کرد: کلینیک‌های مشاوره کمیته امداد در همه مراکز استان‌ها راه اندازی می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به نیازهای روحی و معنوی از ضروریات زندگی ما انسان‌ها است، کمیته امداد با راه اندازی مراکز فرهنگی و با بهره گیری از طرح‌های گوناگون بر اساس شرایط روز در رسیدگی به نیازهای روحی مددجویان بیشتر از گذشته وارد عمل شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: برای همه مراکز استان‌ها مجوز کلینیک و مراکز مشاوره‌ای اخذ شده که این مراکز می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

بختیاری اضافه کرد: با توجه به آغاز بکار مجدد اردوگاه‌های امداد بعد از تعطیلی‌های کرونا، خدمات فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای امداد در این مراکز رونق بیشتری خواهد گرفت.

وی گفت: با راه اندازی مراکز مشاوره‌ای امداد علاوه بر مددجویان امداد، سایر نیازمندان غیرمددجو نیز می‌توانند از این مراکز استفاده کنند.

معاون امور فرهنگی امداد استان نیز با ارایه گزارشی از خدمات فرهنگی امداد استان گفت: ۲۷۰۰ مورد مشاوره امسال در زمینه‌های گوناگون انجام گرفته که ۱۰۴ مورد آن زن سرپرست خانوار بوده که با این مشاوره‌ها به زندگی برگشته‌اند.

سفیدخانی افزود: هم اکنون ۱۵ مرکز مشاوره در سطح استان به فعالیت مشغول بوده و ۱۶ مشاور در این مراکز خدمت رسانی می‌کنند.

کد خبر 5715932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha