۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۲۰

فرماندار شهرستان اردستان:

نیاز به برنامه ریزی جدی در حوزه های عمرانی اردستان داریم

نیاز به برنامه ریزی جدی در حوزه های عمرانی اردستان داریم

اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید در حوزه عمرانی شهرستان اردستان بسیار قوی برنامه ریزی و کار کنیم چراکه در این حوزه هنوز از بسیاری جهات عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان اردستان اظهار داشت: کمک رسانی بسیج تحت عنوان قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان و استان اصفهان انجام می‌شود بنابراین خوب است که مدیران ادارات نیز در این زمینه پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: در سال جاری باید در حوزه عمرانی شهرستان اردستان بسیار قوی کار کنیم چون که در این حوزه عقب هستیم و می‌طلبد که مدیران در این زمینه بسیجی‌وار و جهادی عمل کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات برنامه‌ریزی داشته باشند تا اعتباراتی که در راستای قرارگاه محرومیت‌زدایی برای شهرستان جذب می‌شود از بین نرود و این اعتبارات در بخش‌هایی صرف شود که حداکثر استفاده و تأثیر را داشته باشد.

احمدی‌طبا تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در حوزه آب‌رسانی با اولویت روستاهای با جمعیت بالا باشد و سپس برای دیگر روستاها اختصاص یابد و این روند تخصیص اعتبار در دیگر حوزه‌ها نیز به همین شکل باید باشد.

وی یادآور شد: امسال با توجه به بارندگی‌های اخیر، تخصیص آب خوبی در حوزه‌های مختلف داریم، در حوزه قنوات اگر لایروبی به موقع انجام گیرد اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5759708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha