۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد؛

اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران

ساری- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده، مأموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی از جمله، دو هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۲۵۰ پاکت تنباکو، کولر گازی ۹ دستگاه، موتورسیکلت سنگین ۳ دستگاه، آرد خارج از شبکه به مقدار ۲۹۶۰ کیلو گرم، دام زنده به تعداد ۵ رأس، گیاه زینتی (چلم )۱۵۰۰ کیلو، چوب آلات جنگلی ۱۱ تن، سوخت ۴۵۰۰ لیتر، داشتند که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان ۲۷ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ محمد پور تصریح کرد: در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر، تعداد ۱۴ فقره پرونده تشکیل و ۸ دستگاه خودرو توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمانهای مربوطه تحویل دادند.

کد خبر 5774604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha