۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: 

اطعام غدیرراهبرد فرهنگی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی است

اطعام غدیرراهبرد فرهنگی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی است

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دعای عرفه در بیش از ۲۲۱ نقطه خبر داد و گفت: اطعام غدیر راهبرد فرهنگی و اعتقادی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز سه شنبه در ستاد شئون اسلامی در گیلان اظهار کرد: تکریم و پاسداشت شعائر اسلامی موجب تقوا سازی قلوب می‌شود.

وی از برگزاری دعای عرفه در بیش از ۲۲۱ نقطه گیلان خبر داد و افزود: فضاسازی خوبی در روز عرفه و برگزاری مراسم و برنامه‌های مذهبی در کشور و گیلان حکم فرما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم تبلیغ گسترده در حوزه تعظیم شعائر دینی و مذهبی، بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران و رسانه ملی در حوزه تبلیغ دین و شعائر دینی بیشتر تلاش کنند.

مهدوی با اشاره به مردمی سازی فعالیت‌های مذهبی و دینی، اضافه کرد: مناسک و برنامه‌های تبلیغی و دینی باید به سمت مردمی سازی سوق داده شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به فضیلت‌های عید قربان و غدیر، افزود: غدیر شناسی و نهادینه کردن فرهنگ غدیر از ضروریات جامعه امروز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عید غدیر روز اطعام به مستمندان است، گفت: روز غدیر انجام اعمال خوب و حسنه ثواب چند برابری نسبت به سایر ایام دارد و لذا باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

مهدوی با تاکید بر اینکه اطعام غدیر در گیلان جدی گرفته شود، گفت: گیلانی‌ها در سال‌های گذشته در قصه اطعام غدیر خوب طاهر شدند و این رویه باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه پاسداری از غدیر مورد تاکید ائمه و بزرگان دین است، افزود: غدیر از مسیر عاشورای حسینی می‌گذرد و باید به شکل اکمل و احسنت مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی و بی حجابی‌ها در جامعه، بیان کرد: اطعام غدیر یک راهبرد فرهنگی و اعتقادی برای مبارزه با برخی کج روی های اخلاقی و فرهنگی است.

کد خبر 5821463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha