۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۳

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بچه های کانون های مساجد سرمایه آینده کشور هستند

بچه های کانون های مساجد سرمایه آینده کشور هستند

زنجان -نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بچه های کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سرمایه آینده کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاحیه طرح ملی مسجد، کانون نشاط که در کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی (ع) منطقه آزادگان برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت، گفت: پیامبر گرامی اسلام ۲۳ سال خون دل خورد و کامل‌ترین و آخرین دین را بر بشریت نازل کرد.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام تمام احکام دین را در طول این مدت نازل کردند ولی امضای آخر را در صحرای غدیر و یک منطقه گرم و سوزان پس از نزول آیه‌ای از جانب خداوند که سه بار از طریق جبرئیل بر پیامبر نازل شد زد.

خاتمی با بیان اینکه ایمان اگر توأم با امید باشد موفقیت حتمی است، ادامه داد: اگر ولایت و امامت نبود، قرآن، اسلام و سیره پیامبر بیمه نمی‌شد و عید غدیر خم، افضل اعیاد مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آینده از آن جوانان است؛ آینده را باید خودتان بسازید و از امروز باید شروع کنید، گفت: بهترین فرصت برای ساخت آینده دوره جوانی و بهترین بستر مسجد است و بچه‌های کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج سرمایه آینده کشور هستند و تابستان برای جبران درس‌های عقب مانده و تقویت پایه‌های علمی و دینی فرصت مناسبی است.

خاتمی تأکید کرد: هماهنگی بین کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج حول محور امام جماعت مسجد به عنوان ستون مسجد برقرار باشد.

کد خبر 5825899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha