۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

نماینده دشتستان:

روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان دشتستان تسریع شود

روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان دشتستان تسریع شود

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام دشتستان گفت: مسئولان شهرستان پیگیر جذب اعتبار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس تلاش کردیم که بودجه متناسب با نیازهای کشور تنظیم شود و اصلاحاتی در این زمینه انجام شد. همچنین تلاش کردیم که سقف بودجه افزایش پیدا نکند و منابع موهوم هم برای بودجه مد نظر قرار نگرفت.

وی با اشاره به سخت گیری دولت برای تولید منابع اضافه کرد: اصناف با این کار دولت در شرایط سختی هستند که در این زمینه با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی گفت‌وگو کردم و امیدوارم مشکلات اصناف رفع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه به بخش فرهنگ به خوبی توجه نشده است بیان کرد: ضرورت امروز کشور این است که به حوزه فرهنگ توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مدیران اجرایی شهرستان دشتستان درخواست داریم که بخشی از وقت خود را برای جذب اعتبارات استانی بگذارند و مدیران استانی نیز بخشی از وقت خود را برای جذب اعتبارات ملی بگذارند و ما هم در کنار مدیران استان و شهرستان برای پیگیری اعتبارات هستیم.

رفع مشکلات روستاهای با جمعیت کم

رضایی خواستار ارائه پیشنهادات برای تدوین برنامه هفتم توسعه شد و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات روستاهای با جمعیت کمتر از موضوعاتی است که انتظار می‌رود مسئولان توجه بیشتری به آن داشته باشند.

وی بیان کرد: با پیگیری مسئولان شهرستان شاهد توسعه طرح‌های آبخیزداری، ساماندهی گلزارهای شهدا، بهبود ورودی و راه‌های روستاها، تجهیز مدارس، تقویت بیمارستان شهید گنجی، نوساز پمپاژ کلل، لایروبی کانال‌های زهکشی هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حوزه ورزش نیاز است که نسبت به ساماندهی سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن در روستاهای دهنو، چم‌تنگ، خوشمکان، عیسوند، خیرک، محمد جمالی، اسلام‌آباد و قلعه سفید اقدام شود.

ساماندهی راه‌ها

وی تعریض محور ورودی روستای چاه‌خانی را یکی دیگر از ضرورت‌ها دانست و افزود: ساماندهی راه‌های سوک، سرکره، نینیزک، سربست و تل‌سرکوب، لایروبی سد سعدآباد و ایجاد کتابخانه در چهاربرج و راهدار باید انجام شود.

رضایی خواستار ایجاد خانه بهداشت در روستای چهوک شد و بیان کرد: ساماندهی ورودی میدان میوه و تره‌بار برازجان یک نیاز ضروری است و باید برای جلوگیری از خطرات تردد در این مسیر اصلاح شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه سازمان برنامه و بودجه برای حمایت از برقی‌کردن چاه‌های کشاورزی شد و ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه همه کارها و فعالیت‌ها باید منتج به رضایت‌مندی مردم شود افزود: طرح‌ها باید بر اساس وعده‌ها در همان زمان مقرر تکمیل و بهره‌برداری شوند.

کد خبر 5830598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha