۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵

فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

جریان‌سازی موثر در فضای رسانه راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

جریان‌سازی موثر در فضای رسانه راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

ساوه- فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: رسانه‌های جریان انقلاب تبیین کننده اهداف انقلاب و خنثی ساز جنگ روانی و توطئه دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مهدی عصر دوشنبه در نشست فعالان فضای مجازی اظهار کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی در حوزه تبیین باید به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بپردازند و با بهره مندی از حضور نخبگان متخصص رسانه‌ای جریان سازی مؤثر داشته باشند تا بتوانند واقعیت‌های نظام و دستاوردهای کشور را بیان و امید را تقویت کنند.

سرهنگ مهدی بیان کرد: یکی از اهداف بسیار مهمی که در جهاد تبیین رسانه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد، امیدآفرینی در جامعه است که نباید استکبار جهانی رو به افول را الگو قرار داد و گفتمان غرب را به عنوان یک گفتمان برتر در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: یکی از فعالیت‌های رسانه‌ای آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با واقعیت‌های میدانی و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است که این امرخطیر بر عهده فعالین فضای مجازی است.

فرمانده سپاه ساوه افزود: تولید محتوای فاخر رسانه‌ای و همچنین راهکارهای مقابله با محتوای رسانه‌های معاند از جمله نیازهای امروز فعالان فضای مجازی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز جنگ بر سر باورها، اعتقادات و ارزش‌های دینی است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب همه ما باید دغدغه ورود به عرصه‌های مجازی و رسانه را داشته باشیم و از این ابزار برای دفاع از آرمان‌های انقلاب گام برداریم.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه ضمن تشکر از انجام اقدامات رسانه‌ای در سطح شهرستان ساوه خواستار هم افزایی و اتحاد بین فعالان فضای مجازی شد و گفت: جوانان انقلابی ما باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و با اجرای کارهای فرهنگی و رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر 5845579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha