۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان:

عامل شهادت شهید سعید رحمانی در زابل دستگیر شد

عامل شهادت شهید سعید رحمانی در زابل دستگیر شد

زاهدان- معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از اشرار و از عاملان شهادت سرباز وظیفه «سعید رحمانی» در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمود خیراتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شهادت شهید رحمانی در حوزه مرزی شهرستان زابل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد یک عضو از اشرار در محور شهرستان زابل با یک خودرو در حال تردد است و پس از رصد لحظه به لحظه‌ای اقدامات و تحرکات این فرد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، فرد شرور دستگیر شد.

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی است و با یک برنامه ریزی هدفمند در سال ۱۳۹۹ در منطقه مرزی شهرستان زابل اقدام به شهادت سرباز رشید اسلام «سعید رحمانی» در شهرستان زابل کرده است.

خیراتی با اشاره به معرفی شرور به مراجع قضائی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده، دستگیری اعضای دیگر این گروهک شرور در دستور کار مأموران قرار دارد.

گفتنی است؛ خبر دستگیری فرد شرور به خانواده معظم شهید «سعید رحمانی» اطلاع رسانی داده شده که موجبات شادی و تسلی خاطر خانواده شهید شد.

کد خبر 5860567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha