۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

امام جمعه زنجان:

توطئه‌های دشمنان همواره با پشتیبانی مردم خنثی شده است

توطئه‌های دشمنان همواره با پشتیبانی مردم خنثی شده است

زنجان- امام جمعه شهر زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته با حضور مردم در صحنه به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و نصرت پروردگار خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه با وجود همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار مسیر پرافتخار خود را طی می‌کند، گفت: توطئه‌های دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته با حضور مردم در صحنه به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و نصرت پروردگار خنثی شد.

وی افزود: امروز کشورمان در منطقه غرب آسیا و در دنیا حضور دارد و بدون در نظر گرفتن نگرش سیاسی ایران امکان تصمیم گیری در منطقه نیست.

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز اعلام آتش بس بین ایران و عراق در ۲۹ مرداد ۶۷، گفت: ملت بزرگ ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام توان در مقابل دشمن بعثی و حامیان غربی این رژیم ایستادگی کردند.

خاتمی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با تکیه‌بر مردم و رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) توانست بر دنیای استکبار غلبه کند و در طول دوران دفاع مقدس شاهد استقامت و ایستادگی ملت ایران بودیم و پیروزی در جنگ نتیجه آن است.

وی تاکید کرد: قدرت نظامی کشور بسیار حائز اهمیت است و حضور دریانوردان ایرانی در آب‌های آزاد و افتخارآفرینی آنها نشان از این اقتدار است.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه سراسر کشور، گفت: یکی از فعالیت‌های اصلی دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است درحالی‌که تشکیل سپاه پدیده منحصربه‌فردی بود.

خاتمی با بیان اینکه سپاه شجره طیبه انقلاب است و ثمرات فعالیت آن در بخش‌های مختلف به‌ویژه در امر جهاد سازندگی قابل مشاهده است، افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف در کنار مردم است و توانسته در عرصه‌های مختلف باعث اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

وی با بیان اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف در کنار مردم است و توانسته در عرصه های مختلف باعث اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود، تاکید کرد: سپاه در عرصه‌های مختلف در کنار مردم است ولی دشمنان این حقیقت را بیان نمی‌کنند و یکی از کارهای دشمنان این است که چهره سپاه راه خراب کنند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به حمله تروریستی به مرقد مطهر شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر نیز به آستان مقدس شاهچراغ توسط تروریست‌ها حمله شد و رسانه‌های معاند و دشمن سریع اعلام کردند که این حمله، کار انقلابی‌ها است. دشمن خوب می‌داند که حریم منتسب به اهل‌بیت (ع) برای ما مقدس است و به همین دلیل برای مخدوش کردن آن تلاش می‌کند.

کد خبر 5864392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha