۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

فرمانده سپاه اردبیل:

دشمن در جبهه فضای مجازی جولان می‌دهد

دشمن در جبهه فضای مجازی جولان می‌دهد

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمن در جبهه فضای مجازی جولان می‌دهد تا ابهت انقلاب اسلامی را بشکند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در دیدار پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در آستانه چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: دشمن امروز سخت‌تر از میدان نبرد حقیقی در جنگ شناختی و سایبری به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده تا بتواند عظمت و عزت این کشور را مخدوش کرده و در افکار عمومی انحراف ایجاد کند.

وی تصریح کرد: شایسته است در این موقعیت حساس و در این جنگ پیچیده با هوشیاری و بصیرتی شایسته عمل کنیم تا زمینه برای پیروزی و فتح ملت ایران فراهم آید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس گفت: در این ایام سپاه استان بیش از ۵۰۰ برنامه را تدارک دیده تا انتقال سرمایه‌های معنوی دوران دفاع مقدس به نسل امروز و آینده اتفاق بیفتد.

محمدی اصل رژه نیروهای مسلح، فضاسازی محیطی، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا و برپایی نمایشگاه رزمی، فرهنگی مسلم بن عقیل را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: در این مراسم ۳۶ خانواده شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل شده و رزمندگان سلحشور هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان پای صحبت مقام معظم رهبری نشستند تا در ارتباط تصویری بتوانند به منویات مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در این موقعیت حساس وظیفه خطیر انتقال سرمایه‌های معنوی آن ایام را به نسل امروز و آینده دارند و به همین خاطر این گردهمایی با شعار «جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز» در حال برگزاری است و در این ایام شاهد تجلیل و تکریم از ۱۵ هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس خواهیم بود که با سلحشوری تمام در این عرصه حاضر شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: عشایر بسیجی استان نیز در قالب رژه اقوام عشایر کشورمان در تهران توانمندی خود را به نمایش خواهند گذاشت تا مرزداران حقیقی بتوانند در این عرصه نیز به وظیفه خطیر خود به درستی عمل کنند.

کد خبر 5890689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامحسین IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      0 0
      بهترین صداوسیما بیشترین آموزش درجهاد تبیین را درخصوص هوشیاری واگاه سازی جوانان عزیز ومردم بصورت مستندهای سریالی پخش نمایند وگرنه دشمن ازطریق فضای مجازی حملات خودش راانجام خواهد داد