۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

مینومداح: بازی آسیایی کمتر از مسابقات جهانی نیست

مینومداح: بازی آسیایی کمتر از مسابقات جهانی نیست

سرمربی تیم تکواندو بانوان براین باور است بازی‌های آسیایی کم از بازی‌های جهانی ندارد و بسیاری از حریفان و رقبایی که در جهان صاحب عنوان هستند در این رویدادشرکت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، مینو مداح در پایان مسابقات تکواندو زنان و دستیابی به دو مدال برنز با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها بیان کرد: بازی‌های آسیایی کم از بازی‌های جهانی ندارد و بسیاری از حریفان و رقبای ما در این رویداد در جهان صاحب عنوان و رنگ بسیار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: با این وجود بسیاری از آنها دور اول و دوم صعود نکردند و حذف شدند و در کنار آنها تکواندوکارانی که چندان نشان جهانی نداشتند، توانستند مدال کسب کنند.

سرمربی تیم ملی بانوان با بیان اینکه هر چند توقع بیشتری از تیم بانوان داشتم اظهار امیدواری کرد، در رویداد گرند پری دختران بتوانند نتایج خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند. هر رویدادی برای ورزشکار یک تجربه است، ورزشکاران ما نیز باید در این بازی‌ها حضور می‌یافتند، قرار نیست با یک باخت و اشتباه در بازی، حذف یا مورد ظلم قرار بگیرند.

مینو مداح نتیجه گرایی را سدی در رشد و ارتقا ورزشکاران دانست و گفت: بارها دیده ام به خاطر نتیجه گرایی، ورزشکاران مان، پس از یک رویداد مورد توجه قرار نمی‌گیرند. خدا را شاکریم که در فدراسیون تکواندو با وجود رئیسی که خود عنوان دار و از قهرمانان بنام جهان است، نگاه متفاوت نسبت به قهرمانان و ورزشکارانی دارد و شرایطشان را درک می‌کند.

وی تصریح کرد، بچه‌های در مسابقات جهانی خوش درخشیدند، حتی در رویداد بعدی با توجه به نتایج آن رویداد انتظار دو مدال داشتیم که این اتفاق نیفتاد.

مداح ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی تکواندو کاران کشورمان، کسب دو مدال برنز توسط بانوان ملی پوش کشورمان را مورد تقدیر قرار داد و برای برای کاروان ورزشی ایران، آرزوی موفقیت کرد. به عنوان یک ورزشکار از تمام کسانی که برای کشورمان مدال کسب کردند و باعث خوشحالی مردم شدند تشکر می‌کنم.

کد خبر 5897624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha