۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

سردار رادان مطرح کرد؛

اعلام آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با کشور عراق

اعلام آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با کشور عراق

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با کشور دوست و برادر، عراق را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالامیر الشمری؛ وزیر کشور عراق در حاشیه دیدار با سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور، با ابراز خرسندی از هماهنگی و تعامل مستمری که بین دو کشور وجود دارد، اظهار داشت: الحمدلله نتایج بسیار خوبی به خصوص در ایام اربعین حسینی (ع) برای تسهیل تردد و خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین با هم داشتیم.

وزیر کشور عراق تصریح کرد: نخست وزیر و دولت عراق و همه وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور با همه امکانات در خدمت زائران اربعین حسینی (ع) بودند و این حاصل هماهنگی‌هایی بود که بین دو وزارت کشور ایران و عراق وجود داشت.

تقدیر از همکاری کشور عراق

سردار احمدرضا رادان نیز در حاشیه این دیدار، اظهار داشت: یکی از کارهای مشترکی که بین ما و دولت عراق صورت می‌گیرد، هماهنگی‌ها در خصوص تسهیل تردد و خدمت رسانی به زائران حسینی است که تعداد زیادی از مسافران بالغ بر ۴ میلیون نفر در بازه زمانی کوتاهی مهمان عراقی‌ها می‌شوند و برمی‌گردند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: امسال یکی از بهترین سال‌ها در خصوص تعامل و همکاری بین دولت عراق با ما بود و نتیجه آن ابراز رضایت‌مندی زائران شد که از این بابت هم، مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست جمهور، از دولت و مردم عراق تشکر کردند و ما هم وظیفه خودمان دانستیم که از وزیر کشور عراق که همه نوع همکاری را برای تسهیل تردد زائران و خدمات رسانی مناسب به آنان فراهم کردند قدردانی و تشکر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که همکاری فی‌مابین دو کشور روز به روز با توسعه بیشتر برای رفاه حال زائران و مردم عزیز کشورمان فراهم شود و ما آمادگی کامل برای تعامل و همکاری بیشتر با کشور دوست و بردار عراق را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 5904706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha