۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد؛

تلاش جهت تایید حداکثری داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان شمالی

تلاش جهت تایید حداکثری داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان شمالی

بجنورد_ رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به فرصت قانونی جهت ثبت اعتراض نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش ما جهت تایید حداکثری داوطلبان در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر حسن ناهیدی ظهر چهارشنبه در پانزدهمین جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: تاکنون ۸۹۵ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شده است و احتمال افزایش این شعبه‌ها وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: نزدیک به ۱۸ هزار نفر اعم از نیروهای نظارت و عوامل شعب اخذ رأی، بازرسان و سربازرسان و … در انتخابات همکاری خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی بیان کرد: انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای مهم سال جاری و یک نقطه سرنوشت‌ساز است که نقش زیادی در تمام ابعاد به ویژه در حوزه قانون‌گذاری خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: از مجموع ۲۱۵ نفر ثبت نام شده نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰ نفر توسط هیأت‌های اجرایی تأیید که معادل کل شرکت کنندگان در مرحله قبلی انتخابات است.

وی با اشاره به ثبت نام ۵ نفر از استان برای مجلس خبرگان، تصریح کرد: افراد ثبت نام شده در حال طی مراحل احراز صلاحیت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: جلسات مشترک برای هماهنگی‌های لازم و آمادگی کامل در حال انجام است و یک ماه قبل از انتخابات باید تمام ظرفیت‌های فنی و زیرساختی آماده برگزاری انتخابات باشد.

ناهیدی با اشاره به اهمیت آموزش برای دست‌اندرکاران در اجرای انتخابات، گفت: با افزایش آموزش‌ها، خطاها کاهش خواهد یافت.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تأثیر قابل توجه اجرای پروژه فیبر نوری در توسعه زیرساخت‌های فنی تمام نقاط شهری و روستایی استان را مورد توجه قرار داد و افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات هستند.

کد خبر 5940206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha