۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

فرمانده انتظامی کهنوج:

طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در کهنوج اجرا شد

طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در کهنوج اجرا شد

کرمان- فرمانده انتظامی کهنوج از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با توقیف شمار زیادی خودرو و موتورسیکلت از اواسط آبان ماه تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ علیرضا امیری گفت: مأموران انتظامی کهنوج با محوریت پلیس راهور، با حضور در سطح شهر و بخصوص اطراف مدارس و مراکز آموزشی ضمن برقراری نظم ترافیکی نسبت به اعمال قانون وسائط نقلیه متخلف و هنجارشکن اقدام کردند.

وی با اشاره به توقیف ۸۳ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این طرح افزود: خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و دارای شیشه دودی نامتعارف، نداشتن مدارک مالکیتی و شناسایی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و مزاحمت خیابانی از جمله تخلفات رانندگان و راکبان این وسائط نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی کهنوج با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرایم و همچنین کاهش سوانح رانندگی تصریح کرد: هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در همه زمینه‌ها است و در این زمینه، سایر نهادها بر اساس شرح وظایف نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

کد خبر 5948486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سینا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      7 2
      خودرو بی پلاک در شهر کهنوج و بی قانونی بیداد میکنه لطفا کهنوج را دریابید
    • میلادرستمی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      1 0
      😂😂عادیه
    • mre396062@gmail.com IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      2 0
      سلام ما که طرحی از نیروی انتظامی ندیدیم شهر پراز ماشینهای بی پلاک وبی قانونی هم بیدا د میکنه نه پلیس راهنمایی هست نه نیروی انتظامی
    • علی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      2 0
      جناب امیری بفرمایند چند دستگاه از این خودروهای توقیفی ماشبن های شوتی گازوئیل کش بدون پلاک هستن که بصورت کاروانی از جلو پاسگاه، کلانتری، پلیس راه و خیابان‌های سطح شهر به سمت منوجان حرکت میکنن؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      1 0
      کاش یه فکری هم به حال گازوئیل کش هامیکردید