۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

در پارک علم و فناوری استان سمنان؛

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شاهرود برگزار می‌شود

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شاهرود برگزار می‌شود

سمنان- پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۸ تا ۳۰ آذرماه سال جاری در پارک علم و فناوری استان سمنان واقع در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۸ تا ۳۰ آذرماه سال جاری در پارک علم و فناوری استان سمنان در شهرستان شاهرود با هدف بررسی ایده‌های جوانان و استفاده از ظرفیت جوانان بسیجی برگزار می‌شود.

دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان خبر داد و گفت: برگزاری رویداد تولید محتوا فرصتی برای جذب ایده‌ها و کشف استعدادها و همچنین ساماندهی گروه‌هایی تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی است.

مجتبی تجلی با بیان اینکه ایجاد فضای رقابتی بین گروه‌های شرکت‌کننده و همچنین حضور مربیان و اساتید برجسته در این رویداد امکان ارتقا توانمندی‌های فردی را افزایش می‌دهد، افزود: این رویداد تخصصی در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه در قالب یک رویداد ۴۸ ساعته به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داوطلبین می‌توانند در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: برگزیدگان این دوره ضمن دریافت جوایز ارزنده از حمایت‌های پارک علم فناوری استان سمنان نیز بهره‌مند می‌شوند.

دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد، تا ۲۴ آذر ماه به سایت https://event.bsjmajazi.ir/ مراجعه کنند، ابراز کرد: برگزیدگان این رویداد در نهایت به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کند.

کد خبر 5959450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha