۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

سخنگوی شرکت نفت اردبیل خبر داد؛

بازگشت ۱۵ درصد از جایگاه‌های ارائه سوخت اردبیل بر مدار توزیع

بازگشت ۱۵ درصد از جایگاه‌های ارائه سوخت اردبیل بر مدار توزیع

اردبیل - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ۱۵ درصد از جایگاه‌های استان اردبیل که از جمله نقاط پرتردد و حساس بودند به صورت میکانیکی به مدار عرضه بازگشتند.

علیرضا دلداده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۵ درصد از جایگاه‌های استان اردبیل که از جمله نقاط پرتردد و حساس بودند به صورت میکانیکی به مدار عرضه بازگشتند و تا ۲ ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها به صورت دستی عرضه سوخت را انجام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در عرضه بنزین و سوخت نفت و گاز در اردبیل وجود ندارد، گفت: مردم می‌توانند از جایگاه‌های فعال استان نسبت به تهیه سوخت مورد نیاز اقدام کنند که این روند تا رفع اختلال ادامه داد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به جایگاه‌هایی که در حال حاضر فعال هستند، خاطرنشان کرد: در سطح اردبیل جایگاه سوخت آذربایجان، عبدالهی‌زارع، مائده، آفتاب، مولایی، دنیادیده ۱، فتحی، شرکتی سابق و ورزند در شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز، جایگاه‌های پولادلو، گوگ تپه، سردار بنده در شهرستان بیله‌سوار، شرکتی سابق در خلخال فعال هستند.

دلداده مقدم ادامه داد: همچنین جایگاه‌های محمدنیا و جوانبخت در شهرستان گرمی و خلیلی در مشگین‌شهر در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 5969746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha