۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا:

پوشیدن لباس نظامی به معنای آمادگی برای شهادت است

پوشیدن لباس نظامی به معنای آمادگی برای شهادت است

بیرجند-فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا گفت:هر کس لباس نیروهای نظامی و انتظامی را بر تن می کند در واقع خود را برای شهادت آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری ظهر روز شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حمیدرضا خسروی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت از مردم مظلوم غزه در هیأت ابوالفضلی بیرجند اظهار کرد: راه شهادت برای همه رزمندگان باز است چرا که همواره در حال دفاع از حریم کشور، ولایت و سرزمین مولا علی بن موسی الرضا (ع) هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که دفاع همچنان باقی است و ما به عنوان ارتش جمهوری اسلامی از جان و دل برای کشور و انقلاب حاضریم شهید تقدیم کنیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری ادامه داد: من به عنوان همرزم شهیدان ارتش می‌توانم از اشک‌های همرزمان و دوستان شهدا خبر می‌دهم که در فراق آنان می‌سوزند.

وی با اشاره به دیدار سه هفته پیش خود با فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفتم در خراسان جنوبی و ارتش جوانانی نازنین و برومندی مشتاق و علاقمند برای دفاع از میهن و مرزهای ایران اسلامی وجود دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا با تأکید بر اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دستور رئیس جمهور آمریکا هستیم، اظهار کرد: این سردار بزرگ عشق به شهادت داشت و بر اساس همین شهادت طلبی شجاعانه اقدامات بزرگی را انجام داد.

شاطری ادامه داد: هر کس لباس نیروهای نظامی و انتظامی را بر تن می‌کند در واقع خود را برای شهادت آماده کرده است و در سوگند نامه خود حرف از شهادت می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه این جوانان برومند امانت‌های الهی هستند که در راه دفاع از انقلاب به شهادت رسیدند، یادآور شد: از شهدا طلب می‌کنیم که ما را مورد شفاعت خود قرار دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا گفت: ما به عنوان فرزندان ایران زمین در ارتش هیچگاه خود را از مردم جدا ندانسته و خدمت به مردم خراسان جنوبی و ایران زمین به عنوان انسان‌های مؤمن و قرآنی را افتخار خود می‌دانیم.

گفتنی است همزمان با تشییع پیکر شهید حمیدرضا خسروی مردم شهرستان بیرجند راهپیمایی اعتراضی علت رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجان دادند.

کد خبر 5974067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha