۲ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

استاد حوزه و دانشگاه:

دفاع از مظلوم شیعه و سنی نمی شناسد/تأکید بر حمایت از مردم غزه

دفاع از مظلوم شیعه و سنی نمی شناسد/تأکید بر حمایت از مردم غزه

بیرجند- استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه در کشور ما دفاع از مظلوم شیعه و سنی نمی شناسد، گفت: ما در هر شرایطی باید از مردم غزه حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد صابری تولایی شنبه در راهپیمایی اعتراضی مردم بیرجند نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم فلسطین همزمان با تشییع شهید خسروی اظهارکرد: در مجموعه معارف دین و نظام سیاسی اسلام تنها دو جغرافیای کفر و ایمان را می شناسیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ما تنها مرز اعتقادی را می شناسیم، بیان کرد: در جغرافیای اسلام امت اسلامی بر مبنای مصالح همه مردم مسلمان در برابر ظلم باید بایستند ولی استکبار در بین ملت مسلمان مرز بندی ایجاد کرده است.

صابری تولایی ادامه داد: باید برای همه ما مهم باشد که بر سر مردم مسلمان در سوریه، فلسطین و افغانستان و عربستان و… و. چه می آید.

این استان حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه نباید موضوعاتی مطرح شود که بین ملت اسلامی تفرقه و اختلاف اسجاد شود، گفت: در شعار غلط «نه عزه نه لبنان» چیزی که مد نظر قرار نگرفت منافع ملت مسلمان و وظیفه انسانی ما بود.

وی ادامه داد: بزرگان ما چون سردار شهید قاسک سلیمانی نه فقط به منافع ملی بلکه به منافع کل ملل مسلمان توجه داشتند که سیره این شهید بزرگ نشان این مطلب است و ایشان حتی دغدغه هدایت جوان داعشی را نیز داشتند

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه امت مسلمان نه فقط بر اساس مرزهای سیاسی و ملی از هم جدا شدند بلکه در درون هر کشور اسلامی نیز بین افراد بر اساس حزب های سیاسی و عشیره ها و … جدایی افتاد.

صابری تولایی یادآور شد: امروز نیز ما در هر قدرت و مسئولیتی که هستیم آیا دغدغه وحدت نظام اسلامی و هدایت جوان کشور خودمان را داریم.

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم شیعه و سنی و حتی مسیحی نمی شناسد و از مظلومان در هر کجای جهان حمایت می کنیم.

کد خبر 5974259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha