۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸

اختتامیه همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد (ع) در مُهر برگزار شد

اختتامیه همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد (ع) در مُهر برگزار شد

مهر- آیین اختتامیه نخستین همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد (ع) از سری برنامه‌های هفتمین دوره همایش ملی ریحانه النبی در شهرستان مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه همایش ملی رساله الحقوق امام سجاد (ع) از سری برنامه‌های هفتمین دوره همایش ملی ریحانه‌النبی که دیروز با پیامی از آیت‌الله جوادی آملی آغاز شده بود امروز چهارشنبه در شهرستان مُهر برگزار شد.

در این همایش سخنرانانی همچون سید رضا صالحی امیری وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجد جامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی جعفری استاد دانشگاه شیراز، اشرف بروجردی دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تهران، محمد هادی رجایی استادیار دانشگاه آمل، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی خسروی و حجت الاسلام والمسلمین کاظم تقوی اساتید نو اندیش حوزه علمیه و پژوهشگر قرآن و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج موسی رجایی و قاسم محسنی سخنرانی کرده یا به ارائه مقاله‌های خود پرداختند.

در پوستر این همایش آمده است: هدف از این همایش که به همت مرکز اسلامی فاطمیه با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برپا شده تبیین رساله الحقوق امام سجاد (ع) است که در آن به ابعاد گوناگون زندگی انسان با دقت و ظرافت توجه شده و درباره رابطه انسان باخدا، با خویشتن، خانواده، جامعه، حکومت و هر چیزی که به زندگی فردی و اجتماعی انسان ارتباط پیدا می‌کند. پرداخته شده است.

کد خبر 5984855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha