۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳

شهردار سنندج خبر داد؛

تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در سنندج

تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در سنندج

سنندج_شهردار سنندج از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در این شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های جدید در سنندج براساس نیاز شهری کلید خورده است.

انور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در سنندج تدوین شده است که ارزش آنها برابر با ۶ هزار میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: مجتمع تجاری خدماتی میدان قبا، مرکز مطالعات شهرداری سنندج، بدنه تجاری روبروی سوپر شیشه‌ای، مجتمع مسکونی تیمن دو واحدی، مجتمع مسکونی تیمن یک واحدی، مجتمع مسکونی بلوار انتظام از جمله این بسته‌ها است.

شهردار سنندج یادآور شد: عرصه دارالقرآن، دهکده سلامت روبه روی سنه سنتر، بازارچه ابزار / ‏‏تاناکورا، موزه و گالری موسیقی بلوار انتظام، مجتمع آب درمانی و ماساژ درمانی، مجتمع تجاری-خدماتی ۱۱۰۰ متری میدان قبا، پارک پیرچنار، پارک توس نوذر، پارک نیشتمان، پارک معلم، پارک دادگستری، پارک محور قشلاق-گریزه، پارک سرنجیانه، سد وحدت، پارک آشتی، تله‌کابین، پارک کوچ که رش، پل عابر پیاده، بازیافت زباله از جمله دیگر پروژه‌های تعریف شده سرمایه‌گذاری در سنندج محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: با اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال گذشته، پروژه‌های جدید براساس نیاز شهر در بخش‌های مختلف، عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی، سرمایه‌گذاری، ورزشی، فضای سبز، مناسب‌سازی و تحقق شهرداری الکترونیک کلید خورد و با پیشرفت خوبی جلو رفته است.

رشیدی با اشاره به اینکه اجرای نهضت آسفالت در کنار اجرا و کلید خوردن پروژه‌های عمرانی با محوریت رفع ترافیک از اتفاقات خوبی بود که زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرد، گفت: انجام بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت و بهسازی با صرف ۱۳۰ هزار تن آسفالت ویترین خوبی از خدمات دولت به مردم به نمایش گذاشته که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار سنندج همچنین از پرداخت تمام حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران خدوم شهرداری تا پایان اسفندماه خبر داد و اضافه کرد: در کنار بروزرسانی حقوق پرسنل، اعمال افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگری که در دو مرحله وزارت کار اعلام کرد از دیگر اقداماتی بود که در شهرداری سنندج صورت گرفت زمینه رضایتمندی بسیار خوبی را در بین پرسنل کارگری این نهاد ایجاد کرده است.

کد خبر 6021894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha