۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

فرماندار شفت خبر داد؛

جانمایی ۱۰ مکان در شفت برای تبلیغ نامزدها

جانمایی ۱۰ مکان در شفت برای تبلیغ نامزدها

شفت:فرماندار شفت گفت: ۱۰ مکان مناسب در مناطق پررفت و آمد شهر شفت برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

مهدی نقدی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر و در ایام تبلیغات انتخابات، ۱۰ نقطه از در شهرستان برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط شهرداری شفت و احمد سرگوراب جانمایی شده است، اظهار کرد: شهرداری‌ها برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی مکان‌هایی در بخش دولتی و خصوصی را در شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، بیش از مکان مناسب برای تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شده است.

نقدی با اشاره به اینکه ۴ نقطه در ۴ دهستان شهرستان شفت برای تبلیغات توسط دهیاران تعیین شده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۴ نقطه در شهر شفت و ۲ نقطه در شهر احمد سرگوراب توسط شهرداری تعیین شده است، افزود: از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.

فرماندار شفت تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

نقدی با اشاره به اینکه نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام تبلیغات انتخابات در دیوارها و جداول سطح شهر غیر قانونی است، گفت: داربست‌های تبلیغاتی در همه مناطق شهری شفت پخش شده و از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات انتظار داریم از این محل‌ها در ایام قانونی تبلیغات برای تبلیغ فرد مورد نظر خود استفاده کنند.

فرماندار شفت تصریح کرد: فضای کافی برای تبلیغات در داربست‌های ایجاد شده در سطح شهر وجود دارد و نیازی به استفاده از دیوارهای شهری برای تبلیغات نیست.

کد خبر 6030987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha