۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

امام جمعه موقت سنندج:

رسالت همه ما شرکت پرشور در انتخابات است

رسالت همه ما شرکت پرشور در انتخابات است

سنندج_ امام جمعه موقت سنندج گفت: رسالت همه ما شرکت پرشور در انتخابات است و همه باید در جمعه آینده پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌هایش پیش از نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: رسالت همه ما شرکت گسترده و پرشور در انتخابات است و همه باید در جمعه آینده پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با رأی خود در آینده سرنوشت این مملکت سهیم باشیم.

وی یادآور شد: دشمنان می‌خواهند با تبلیغات منفی مردم را از شرکت در این عرصه بازدارند اما مردم ما قطعاً با هوشیاری و بصیرت خود در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند.

ماموستا خالدی با تبریک ماه شعبانیه افزود: این ماه دارای برکات زیادی است و باید از خداوند طلب کنیم که همه ما از برکات این ماه بهره مند شویم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، یادآور شد: خداوند در قرآن کریم به ظلم و ستم اشاره کرده و جای افراد ظالم را آتش دوزخ می‌داند.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: عمر کمتر از آن است که با گناه آن‌را هدر دهیم باید از فرامین الهی اطاعت کنیم و توشه نیک برای آخرت جمع کنیم.

ماموستا خالدی همچنین خواستار توجه مسؤولان به ویژه نماینده منتخب مردم به نیازها و مشکلات مردم شد و تصریح کرد: مجلس جای خدمتگزاری به مردم است و باید نماینده منتخب برای مردم تلاش کند و پاسخگوی رأی مردم و اعتماد آنها باشد.

کد خبر 6035311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha