حمله لیبرمن به نتانیاهو:

حضور نتانیاهو در قدرت تهدیدی وجودی ضد اسرائیل است

حضور نتانیاهو در قدرت تهدیدی وجودی ضد اسرائیل است

با فشار روزافزون نهادهای بین المللی حقوق بشری و افکار عمومی جهانی ضد جنایات اشغالگران درغزه، اینک وزیر خارجه تندرو پیشین این رژیم نیز حضور نتانیاهو درقدرت را تهدیدی وجودی برای اسرائیل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فشار جامعه جهانی و دیوان بین المللی دادگستری در صدور حکم احتمالی بازداشت سران جنایتکار رژیم کودک کش در نوار غزه، اعتراضات به ناتوانی بنیامین نتانیاهو درمدیریت جنگ غزه و ناکارآمدی کابینه وی در کسب امتیاز ضد مقاومت فلسطینی دوچندان شده است.

در همین ارتباط، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی بار دیگر از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد.

وی در سخنان خود گفت: «این کابینه شکست خورده بوده و هرگز ما را به پیروزی در جنگ نمی‌رساند»، و ادامه کابینه نتانیاهو تهدیدی برای اسرائیل و آینده‌اش به شمار می‌آید.

از سوی دیگر، در ادامه اعتراضات در اراضی اشغالی ضد شورای جنگ این رژیم، یائیر لاپید، رهبر جریان مخالف کابینه ائتلافی با حمله به سیاست‌های نتانیاهو بار دیگر وی را به بی‌کفایتی در مدیریت جنگ غزه متهم کرد و کابینه وی را فاقد مشروعیت سیاسی خطاب کرد.

رهبر جریان اپوزیسیون در سخنانی تندآمیز در پارلمان این رژیم (کنست) از حضور نتانیاهو در قدرت انتقاد کرد و وی را مسئول بزرگ‌ترین شکست در طول تاریخ سیاسی این رژیم خطاب کرد.

وی در بخش دیگری از انتقادات خود ضد نتانیاهو گفت: «تو صلاحیت ریاست دولت را نداری و وزیران کابینه تو با غارت منابع مالی عامل تشدید بحران‌های جاری شده‌اند و آینده فرزندان ما را به خطر انداخته‌اند.»

لاپید در پارلمان این رژیم با اشاره به آمار مفقودی روزانه نظامیان ارتش در نوار غزه بار دیگر به عجز نتانیاهو در قدرت اشاره کرد و گفت» «دیگر نمی‌توان به حضور تو در قدرت اجازه داد.»

کد خبر 6120819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha