۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

گفت وگوی مهر؛

فضای انتخابات را به سمت همدلی، اتحاد و همگرایی ببریم

فضای انتخابات را به سمت همدلی، اتحاد و همگرایی ببریم

شهرکرد-معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برای انتخابات دستاوردها را تشریح کنیم، فضا را به سمت همدلی، اتحاد و همگرایی ببریم و بر طبل اختلاف نزنیم.

علیرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو یک انتخابات بسیار مهم می‌باشد، انتخاباتی که بعد از شهادت رئیس جمهور، در تراز انقلاب اسلامی بود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یک تشییع با شکوه چندین میلیونی برای رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد، بیان داشت: شاید بزرگترین دستاورد رئیس جمهور شهید، در طول مدت سه سال علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها قوی کردن سرمایه اجتماعی بود.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: وقتی ملت برای آیت‌الله رئیسی این گونه داغ‌دار می‌شوند نشان دهنده جایگاه قوی و بالا رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: اکنون ایران کانون توجهات ابرقدرت دنیاست، مقام معظم رهبری فرمودند: در دانشگاه آمریکا مرگ بر اسرائیل را می‌شنوید، این اتفاق بزرگی می‌باشد و ممکن است در آینده اتفاقات عجیب و سخت باور از فلسطین بشنوید.

اسماعیلی با اشاره به ابراز همدردی ۶۸ کشور با ایران به دلیل شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: ایران به ابرقدرت تبدیل شده، تثبیت ابرقدرتی در طوفان القصی، عملیات وعده صادق، تشییع با شکوه رئیس جمهور شهید و اعلام عزای عمومی برای یک چهارم جمعیت کل جهان اتفاق افتاده و این باید در انتخابات تثبیت شود تا قدرت بین‌المللی شود.

وی بیان داشت: در ایام باقی مانده به انتخابات از ایجاد فضای دوقطبی پرهیز کنیم، به بیان شاخص‌ها بپردازیم، سلبی و ایجابی حرف زدن فایده ندارد.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای انتخابات دستاوردها را تشریح کنیم، فضا را به سمت همدلی، اتحاد و همگرایی ببریم، بر طبل اختلاف نزنیم، منش رئیس جمهور شهید نیز این نبود.

وی تصریح کرد: از مصداق گرایی، فرد گرایی، حزب گرایی پرهیز کنیم.

اسماعیلی با اشاره به راهبرد اصلی مشارکت حداکثری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: مشارکت باعث قدرت می‌شود، قدرت سبب اقتدار، اقتدار باعث ایجاد امنیت می‌شود، امنیت در کشور اقتصاد، فرهنگ، سیاست و.. می‌آورد.

وی گفت: ما از شروع انقلاب اسلامی تا کنون را با تهدید، تحریم، ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس، ۱۸ هزار شهید ترور طی کردیم و برای رسیدن به هدف اصلی که تمدن نوین اسلامی می‌باشد نیاز به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی داریم.

کد خبر 6122594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha