۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸

پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

عزیزی: دولت من دولت امتداد گفتمان شهید جمهور است

عزیزی: دولت من دولت امتداد گفتمان شهید جمهور است

ابراهیم عزیزی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من، دولت امتداد و گفتمان شهید جمهور و اقتصاد قوی برای دولت قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی نماینده تهران در مجلس پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: نام دولت ما دولت امتداد و گفتمان شهید جمهور، اقتصاد قوی برای دولت قوی و با کرامت است.جوانان موتور محرک و پیشران انقلاب اسلامی هستند.

وی که سابقه نمایندگی در دوره های پنجم و یازدهم مجلس را نیز در کارنامه دارد، افزود: با همت نخبگان جوان و تقسیم کار و توزیع نقش بین آنان جهش تولید با مشارکت مردم به حول و قوه الهی اجرایی خواهیم کرد.

این حقوقدان سابق شورای نگهبان تصریح کرد: شعارهای دولت من شعارهای انقلاب اسلامی است که توسط حضرت امام و رهبری عزیز و با همت شهید جمهور و دولت مردمی تبدیل به گفتمان ملت شده است و در حماسه تشییع تاریخی سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یاران باوفایش توسط ملت امضا گردید.

معاون رئیس جمهور در  دولت های نهم و دهم افزود: تعهد می‌دهم این راه را با توان مضاعف دنبال خواهیم کرد. نباید کارهای ناتمام دولت در این فرصت تاریخی زمین بماند بنده از سال‌های قبل با شهید جمهور ارتباط داشتم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:  برای امتداد دولت با خستگی ناپذیری کارآزمودگی و اعتقاد به مبانی انقلاب پیش برندگی ایثار و فداکاری با همراهی ملت وفادار و امیدوار و احیای سرمایه اجتماعی حماسه پیشرفت و خدمت شکل خواهد گرفت.

کد خبر 6126876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha