۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

استاندار کرمان:

دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم اطلاع‌رسانی شود

دستاوردهای دولت سیزدهم به مردم اطلاع‌رسانی شود

کرمان- استاندار کرمان با بیان اینکه دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی، کارنامه بزرگی قابل ارائه‌ای دارد، گفت: باید دستاوردهای دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر چهارشنبه در قرارگاه استانی جهاد تبیین اظهار داشت: شهید رئیسی تمام موضوعات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را بطور جدی دنبال می‌کرد.

وی افزود: شهید جمهور به خصوص در موضوعاتی مانند جوانی جمعیت، دانش‌بنیان‌ها و جهش تولید، عمل به دغدغه‌های مقام معظم رهبری را یک ضرورت می‌دانست.

فداکار سپس با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت مشارکت مردمی تاکید کرد: باید باورها، اعتقادات مردم، دستاوردهای انقلاب و خون شهدا را حفظ کنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی، کارنامه بزرگی قابل ارائه‌ای دارد.

استاندار کرمان تاکید کرد: در کنار همه سختی‌ها و اتفاقات جنگ ارزی و جراحی اقتصادی که ایجاد شد، اتفاقات مثبتی در فضای اقتصادی رخ داد.

فداکار ادامه داد: مردم علی‌رغم بمباران رسانه‌ای در کنار دولت پای کار آمدند، از این رو دستاوردهای دولت باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار کرمان گفت: دولت، الگوی مدیریتی شهید رئیسی را با ویژگی‌هایی شروع کرد که مورد علاقه مردم بود.

وی ادامه داد: مهمترین آن ویژگی‌ها اخلاص در عمل و همگامی با مکتب شهید سلیمانی است و این اخلاص در عمل را در شخصیت هر دو شهید شاهد بودیم.

فداکار، پرکاری را یکی دیگر از امتیازات دولت سیزدهم دانست و افزود: پرکاری دولت عجیب بود و همواره نشاط و جدیت در فعالیت‌ها موج می‌زد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی همه تصمیمات خود را در جلسه‌ها به نفع مردم اعلام می‌کرد و مطیع ولایت‌فقیه بود.

استاندار کرمان در خصوص ظرفیت‌های دولت در حوزه اقتصادی نیز گفت: بانک جهانی میانگین رشد اقتصادی دهه ۹۰ را دهه از دست رفته اقتصاد ایران دانسته است.

وی تصریح کرد: اما در حال حاضر به رشد چهار درصدی رسیده‌ایم که این امر مدیون تکیه بر توان داخلی است.

فداکار بیان کرد: همچنین در دو سال اخیر بیش از ۱۴ درصد سرمایه‌گذاری مثبت در کشور انجام شده است.

استاندار کرمان یادآور شد: در عرصه بین‌المللی دولت نه تنها کوتاه نیامد، بلکه هجومی وارد عمل و موفق شد.

وی گفت: با مقاومت توانستیم فضای بسته را باز کنیم و با تولید داخل اقتصاد را بالا بردیم.

فداکار تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی در سطح استان اجرایی شده و یا در دست اجرا است.

استاندار کرمان ادامه داد: احداث سه ورزشگاه استاندارد توسط مس و بیمارستان تخصصی و مجهز به همت گل‌گهر، افزایش ۵ هزار میلیارد تومانی خطوط توسعه گل‌گهر، پروژه آب رفسنجان که آماده افتتاح است و چند پروژه دیگر که همه آنها اشتغال‌های مستقیم دارند.

یادآوری می‌شود: قرارگاه استانی جهاد تبیین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، معاونان و مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

کد خبر 6128023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha