۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴

نظری اعلام کرد؛

اجرای طرح ده گانه «تحول در آراستگی شهر تهران» تا پایان سال

اجرای طرح ده گانه «تحول در آراستگی شهر تهران» تا پایان سال

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح ده گانه «تحول در آراستگی شهر تهران» خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نظری در خصوص اجرای طرح‌های ویژه تحول در آراستگی شهر، گفت: این طرح با توجه به اسناد فرادستی و تدابیر ۸ گانه شهردار محترم تهران در معاونت خدمات شهری و محیط زیست تهیه و آماده سازی شده است.

نظری در ادامه با بیان این که اولویت اول حوزه خدمات شهری در شهرداری تهران؛ آراستگی و نظافت شهر است، گفت: تدابیر ۸ گانه شهردار تهران در معاونت خدمات شهری و محیط زیست همچون تحول در نگهداشت شهر، تغییر در چهره شهر، ارتقا سطح ایمنی و محیط زیست، تحول نگهداشت و توسعه فضای سبز و… از جمله اولویت‌های مهمی است که در این طرح به شکل ویژه ای دیده شده است.

وی اضافه کرد: لذا به منظور ایجاد تحول در سطح پایتخت و پس از انجام نیازسنجی و کارشناسی‌های لازم، طرح ویژه آراستگی شهر تهران طی سال جاری و با موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در تمامی مناطق ۲۲ گانه اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اهداف این طرح را برشمرد و گفت: ارتقا وضعیت سیما و زیبایی محیط شهری، ایجاد وحدت رویه در نگرش مناطق و شیوه اجرا، حمایت از فضای سبز و… از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی عناوین ده گانه طرح‌های ویژه آراستگی شهر را بر شمرد و گفت: بهسازی خاک باغچه، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، رفع نواقص سیستم‌های آبیاری، مرمت وسایل بازی کودکان، رفع ناایمنی بوستانها، روشنایی و نظافت زیر گذر پل‌ها، حذف زوائد فیزیکی و پاکسازی برچسب و پوستر، پاکسازی زمین‌های بایر، بازپیرایی و واکاری باغچه‌های معابر فرعی، شستشوی المانهای شهری از عناوین این طرح می‌باشند.

نظری اظهار کرد: در گام نخست یکی از طرح‌های ده گانه ویژه تحول در آراستگی شهر با عنوان بهسازی و اصلاح وضعیت خاک باغچه‌ها (باغچه آراسته) به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده است، گفت: این طرح در دو محور اجرایی خواهد شد، محور نخست معابر و میادین اصلی و محور دوم معابر فرعی در تمامی مناطق می‌باشد.

به گفته نظری با برنامه ریزی های انجام شده ۹ طرح باقیمانده نیز در یک بازه زمانی مشخص و انشالله تا پایان امسال به مناطق ابلاغ و اجرایی خواهند شد. همچنین در جریان اجرای این طرح تمامی مناطق مورد پایش و ارزیابی مستمر در خصوص کیفیت و چگونگی اجرا قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6129966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha