۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶

نایب‌رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی اعلام کرد؛

حضور شطرنج باز خراسانی در مسابقات آسیایی

حضور شطرنج باز خراسانی در مسابقات آسیایی

مشهد- نایب‌رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی از حضور شطرنج باز خراسانی در مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی آلماتی قزاقستان با حضور بیش از ۱۵ تیم درحال برگزاری است.

مهتا قره‌داشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اسماً حسن‌پور شطرنج باز مشهدی در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا که از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد، شرکت کرد.

نایب‌رئیس هیأت شطرنج خراسان رضوی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج باز از سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۰ سال اسماً حسن پور مقدم توانست قهرمان شود و به اردوی تیم ملی راه یابد.

قره‌داشی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی آلماتی قزاقستان از تاریخ ۲۱ خرداد با حضور بیش از ۱۵ تیم در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

نایب‌رئیس هیأت شطرنج خراسان رضوی افزود: نکته حائز اهمیت این مسابقات حضور اسماً حسن‌پور دختر خردسال تیم ملی بانوان ایران است که در بخش رده‌های سنی با حجاب کامل اسلامی تمامی نگاه‌ها و دوربین‌های بین‌المللی را به سمت خودش جلب کرده و باعث شد تا دوربین‌های سالن مسابقات شطرنج آلماتی نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوش شطرنج کشورمان داشته باشند.

کد خبر 6133850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha